Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Suszek, Debora"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Diagnoza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa na przykładzie Textilmarket
    (2013-07-16 14:19:56) Suszek, Debora; Gancarczyk, Marta
    Celem pracy była charakterystyka koncepcji otoczenia konkurencyjnego organizacji i metod jego analizy oraz analiza i diagnoza otoczenia konkurencyjnego firmy Textilmarket. Jako główną metodę badawczą wykorzystano rozbudowane studium przypadku, zaś do metod szczegółowych należały wywiad bezpośredni częściowo ustrukturyzowany, obserwacja uczestnicząca i analiza danych wtórnych. Źródła danych miały charakter pierwotny (wywiad częściowo ustrukturyzowany, obserwacja uczestnicząca) i wtórny (dokumentacja wewnętrzna firmy, raporty, analizy, strony internetowe). W wyniku badań stwierdzono, że handel odzieżą dyskontową jest branżą atrakcyjną z perspektywy firmy Textilmarket. Bezpośrednimi konkurentami firmy są Pepco, sieci spożywcze oraz sprzedawcy indywidualni zajmujący się handlem odzieżą dyskontową na bazarach, w lokalach usługowych bądź przez Internet. Do głównych silnych stron Textilmarketu możemy zaliczyć niskie ceny, dobrze przeszkolony personel, odpowiednią aranżację wewnętrzną i zewnętrzną sklepu. Do głównych słabych stron należą niska jakość odzieży damskiej, nieaktualne wzornictwo i trendy, wąski asortyment zabawek, artykułów biurowych oraz biżuterii. Główne szanse w otoczeniu konkurencyjnym firmy Textilmarket stanowią niska siła oddziaływania dostawców, niska groźba pojawienia się nowych konkurentów oraz substytutów oraz znaczny potencjał wzrostu sprzedaży. Zagrożenia w otoczeniu konkurencyjnym firmy Textilmarket związane są z aktywnością i planami rozwoju konkurencji czy też z trudnością w znalezieniu atrakcyjnych lokalizacji dla kolejnych sklepów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi