Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szarota, Izabela"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza strategii promocji gminy. Przypadek gminy Piwniczna-Zdrój
    (2013-03-26 00:52:39) Szarota, Izabela; Woźniak, Dariusz
    Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z promocją jednostek samorządu terytorialnego. Dla wybranych gmin z otoczenia konkurencyjnego, posiadających opracowaną strategię promocji, przeprowadzono benchmarking. Szczególnej analizie poddano działania promocyjne oraz ich wpływ na rozwój tych gmin. Jednostki samorządu terytorialnego dzięki sprawnej i uporządkowanej polityce informacyjnej, w znaczący sposób wpływają na wizerunek gminy, a co za tym idzie na nowe inwestycje, nowe miejsca pracy, zwiększenie wpływów podatkowych jednostki czy wzrost liczby turystów. Rozważania prowadzą do wniosku, ze spójnie przygotowana strategia promocji w efektywny sposób wpływa na rozwój gminy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi