Przeglądaj wg Autor "Szarota, Katarzyna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Sanok(2011-12-16 11:45:46) Szarota, Katarzyna; Wołowiec, TomaszCelem pracy jest głębsze poznanie elementów promocji i dystrybucji, które przyczyniły się do właściwej promocji i rozwoju miasta. Umiejętne zarządzanie miastem w sytuacji trudnych uwarunkowań ekonomicznych jest trudnym zadaniem, stąd też należy w sposób właściwy dobierać narzędzie i metody prowadzące do wzrostu atrakcyjności miasta. Zarządzanie miastem polega przede wszystkim na efektywnym gospodarowaniu finansami i przyjęciu właściwej strategii marketingowej. Dlatego też podejmując działania marketingowe i promocyjne powinniśmy obserwując otoczenie i konkurencję stosować mieszankę elementów marketingu mix, by móc planować rozwój i dobre jego funkcjonowanie. Rozwój miasta prezentującego swoje bogate walory turystyczne i liczne atrakcje jest właściwym krokiem w stronę zdobycia i zachęty nowych zwiedzających oraz turystów.Pozycja Zarządzanie ceną w sektorze usług turystyczno hotelarskich(2009-09-21 12:02:46) Szarota, Katarzyna; Wołowiec, TomaszPraca przedstawia analizę sektora usług turystycznych w przekroju jednego z podstawowych czynników – ceny. Głównym celem jest skompilowanie wiedzy z zakresu zarządzania , zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania jakością i odniesienia jej do sektora usług turystycznych. Praca koncentruje się na dwóch obszarach: marketingowym, wartościowym, strategicznym i konkurencyjnym znaczeniu ceny, zarządzaniu ceną w funkcjonowaniu działalności hotelowej. Niniejsza praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówiłam podstawowe kwestie związane z zarządzaniem, strukturą i organizacją pracy w hotelarstwie. Poruszane są problemy związane z prawidłowym działaniem przedsiębiorstwa hotelarskiego. Drugi rozdział przedstawia definicję i rodzaje cen oraz pokazuje jakie funkcje pełni cena w sektorze usług . Rozdział trzeci przedstawia analizę efektywności w przekroju kategorii jaką jest cena oraz pokazuje psychologiczne znaczenie ceny w walce z konkurencją. Omawiane są wskaźniki działalności hotelowej.