Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szczecina, Dorota"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie wiedzą uczniów w procesie dydaktyczno - wychowawczym w II Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej w Nowym Sączu
    (2011-10-27 10:12:14) Szczecina, Dorota; Tomalska, Halina
    Dynamika procesów zachodzących we współczesnym świecie stawia problem kształcenia jako istotny czynnik rozwoju społeczeństw i jednostek. Rozwój technik masowej komunikacji, potrzeba stałego dostosowania się prowadzą do ukształtowania się społeczeństwa uczącego się w gospodarce opartej na wiedzy. Sposób zarządzania wiedzą pracowników staje się bardzo istotnym elementem każdej organizacji i tworzy jej przewagę konkurencyjną. Badania do niniejszej pracy przeprowadzone zostały w II Liceum Ogólnokształcącym w Nowym Sączu. Zdecydowałam się na zastosowanie metody badawczej jaką jest ankieta a narzędziem badawczym kwestionariusz ankietowy. Na podstawie wyników badań jakie uzyskałam mogę stwierdzić, że nauczyciele w II LO w Nowym Sączu są dobrze zorientowani w tematyce zarządzania wiedzą, wykorzystuję jej elementy podczas zajęć z uczniami, a uczniowie oceniają poziom kształcenia w szkole jako dobry.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi