Przeglądaj wg Autor "Szczepanowicz, Marcin"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Efektywne kształtowanie wizerunku marki na przykładzie firmy Apple(2015-07-23 22:35:16) Szczepanowicz, Marcin; Woźniak, DariuszNiniejsza praca dotyczy zagadnienia efektywnego kształtowania wizerunku marki na przykładzie firmy Apple. Wizerunek obejmuje zestaw najbardziej charakterystycznych cech i atrybutów, które dotyczą niepowtarzalnych cech marki. Na potrzeby pracy, w oparciu o wstępne rozpoznanie i pytania badawcze przyjęto następującą hipotezę: zaufanie do marki Apple, jej prestiż i popularność przekładają się na korzystny wizerunek oraz pozytywny odbiór przez konsumentów. Hipotezę tą starano się zweryfikować na podstawie specjalnie stworzonej ankiety zwierającej pytania dotyczące powyższego zagadnienia. W oparciu o przeprowadzone badania można przyjąć, iż cel pracy został osiągnięty, problemy badawcze rozwiązane, zaś hipoteza znalazła potwierdzenie w praktyce.