Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szczepanowicz, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Efektywne kształtowanie wizerunku marki na przykładzie firmy Apple
    (2015-07-23 22:35:16) Szczepanowicz, Marcin; Woźniak, Dariusz
    Niniejsza praca dotyczy zagadnienia efektywnego kształtowania wizerunku marki na przykładzie firmy Apple. Wizerunek obejmuje zestaw najbardziej charakterystycznych cech i atrybutów, które dotyczą niepowtarzalnych cech marki. Na potrzeby pracy, w oparciu o wstępne rozpoznanie i pytania badawcze przyjęto następującą hipotezę: zaufanie do marki Apple, jej prestiż i popularność przekładają się na korzystny wizerunek oraz pozytywny odbiór przez konsumentów. Hipotezę tą starano się zweryfikować na podstawie specjalnie stworzonej ankiety zwierającej pytania dotyczące powyższego zagadnienia. W oparciu o przeprowadzone badania można przyjąć, iż cel pracy został osiągnięty, problemy badawcze rozwiązane, zaś hipoteza znalazła potwierdzenie w praktyce.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi