Przeglądaj wg Autor "Szczepka, Dominika"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Rola promocji na rynku wód butelkowanych w Polsce i jej oddziaływanie na decyzje nabywcze konsumentów(2019-11-25) Szczepka, Dominika; Gwiżdż, AndrzejRynek wód butelkowanych jest homogeniczny. Producenci wytwarzają i sprzedają swoje produkty w taki sam sposób jak konkurenci. Oferują takie same produkty po zbliżonej cenie, wprowadzają je na rynek i promują w ten sam sposób. Efektem tego jest trudność w pozyskaniu lojalnych klientów. Dlatego aby dobrze funkcjonować na rynku bardzo ważne jest zintensyfikowanie swoich działań związanych z zaspokojeniem potrzeb i oczekiwań nabywców. Aby osiągnąć sukces na rynku nie wystarczy samo wyprodukowanie dobrego towaru. Ważne jest stworzenie odpowiedniego systemu informacji mówiącego o walorach i korzyściach płynących z nabycia danego produktu. Aby to uzyskać konieczna jest stałe komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem, np. poprzez strategie promocyjne. Analiza tych zagadnień stanowiła cel badawczy prezentowanej pracy.