Przeglądaj wg Autor "Szewczyk, Aneta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Plan marketingowy Gospodarstwa Agroturystycznego „Leśne Zacisze”(2015-07-07 23:30:03) Szewczyk, Aneta; Woźniak, DariuszNiniejsza praca przedstawia rozważania na temat projektowanej działalności gospodarstwa agroturystycznego. Usługi agroturystyczne zdobywają coraz większą popularność na rynku usług turystycznych. W związku z tym w pracy opisano plan marketingowy tegoż gospodarstwa. Praca zawiera cztery rozdziały, z czego pierwsze dwa mają formę teoretyczną, kolejne dwa to część empiryczna. W pracy przedstawiono autorskie propozycje w tworzeniu gospodarstwa agroturystycznego „Leśne Zacisze”. Wyjątkowość i bogactwo doświadczeń, które są związane z pobytem na farmie, sprawiają, że turystyka wiejska staje się coraz bardziej popularną formą spędzania czasu wolnego poprzez poznanie życia na wsi, bezpośredni kontakt z rolnikami, uczestniczenie w pracach polowych oraz karmienie zwierząt. Autorka skupiła się na sprofilowaniu oferty pod kątem konkretnej grupy odbiorców z małymi dziećmi. Przygotowaną ofertę autorka przekaże odbiorcom przy wykorzystaniu środowiska internetowego oraz niestandardowych form promocji jakimi są „personal selling" oraz propaganda turystyczna. Celem pracy było nakreślenie kierunku działalności, ukazanie walorów przyrodniczych polskiej wsi oraz przedstawienie symulacji pod kątem kosztów jakie trzeba będzie ponieść wcielając pomysł w życie.