Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szkwarek, Natalia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Filozofia Kaizen w percepcji przyszłych menedżerów
    (2019-11-25) Szkwarek, Natalia; Gwiżdż, Andrzej
    Celem badawczym prezentowanej pracy jest poznanie opinii studentów kierunku Zarządzania, dotyczących ich przekonań oraz wiedzy na temat zasad TQM i możliwości ich implementacji w przedsiębiorstwie jak i życiu zawodowym. Badania przeprowadzone zostały na celowo wybranej grupie, za pomocą sondażu diagnostycznego. Studenci biorący udział w badaniu byli zapewnieni o ich pełnej anonimowości. Udzielone przez respondentów odpowiedzi pozwoliły potwierdzić lub zaprzeczyć stawianym hipotezom. Ankietowani zgodnie potwierdzili, iż planują swoją dalszą karierę zawodową w kierunku menedżerskim. Jednoznacznie wyrazili również przekonanie, iż stosowanie zasad TQM jest słuszne i przynosi wymierne korzyści na coraz bardziej konkurencyjnym rynku produktów i usług. Jedno z pytań zadanych studentom nawiązuje do szerszego spektrum postrzegania filozofii Kaizen, a mianowicie czy możemy ją zastosować planując własną ścieżkę rozwoju. Również w tym przypadku ankietowani potwierdzili, że zakres przytoczonej filozofii jest znacznie szerszy aniżeli samo ujęcie rynkowe. Wiedza zdobyta podczas przeprowadzonych badań pozwala mieć nadzieję, iż percepcja przyszłych menedżerów zmierza w pożądanym kierunku, co pozwoli nam - konsumentom cieszyć się wyrobami coraz wyższej jakości.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi