Przeglądaj wg Autor "Szlag, Monika"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wpływ Internetu na proces decyzyjny studenta na podstawie badań ankietowych(2012-03-29 13:03:51) Szlag, Monika; Soboń, JanuszCelem pracy jest przedstawienie wpływu Internetu na proces decyzyjny konsumenta, pokazanie jego przebiegu oraz wpływających na niego czynników, jak również zobrazowanie, czy zmieniło się to na przestrzeni 3 lat. Praca została napisana w oparciu o źródła wtórne, stanowiące literaturę przedmiotu, a także w oparciu o źródła pierwotne, które stanowiły badania ankietowe przeprowadzone wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu (2009) oraz wśród Studentów Wyższej Szkoły Biznesu- NLU w Nowym Sączu (2012). Przeważająca część badanych studentów korzysta z Internetu kilka godzin dziennie. Internet jest jednym z najważniejszych źródeł informacji podczas podejmowania decyzji zakupu bez względu na wiek konsumenta. Obok telewizji i znajomych Internet został wskazany jako najczęściej wykorzystywane źródło informacji podczas podejmowania decyzji zakupu, a wynika to z faktu, iż wśród ankietowanych studentów traktowany jest jako wiarygodne źródło informacji. Studenci w coraz większej liczbie dokonują zakupów on – line, korzystają z bankowości Internetowej, z portali społecznościowych, jak również szukają informacji przydatnych w ich procesie kształcenia. Umożliwia im to łatwiejszy i powszechny dostęp do sieci. Mniejszym zainteresowaniem cieszą się wiadomości dotyczące potencjalnych kierunków studiów, a przez to Internet ma znikomy wpływ na wybór dalszej drogi edukacji. Przeważająca liczba respondentów uważa, iż wpływ Internetu wzrósł w przeciągu ostatnich 5 lat.