Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szmigiel, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Profesjonalizacja kampanii wyborczych w Polsce na przykładzie kampanii prezydenckich Aleksandra Kwaśniewskiego
    (2019-11-27) Szmigiel, Marcin; Reśko, Dariusz
    Celem pracy jest przedstawienie procesu profesjonalizacji kampanii wyborczych w Polsce na przykładzie kampanii prezydenckich Aleksandra Kwaśniewskiego.W pierwszym rozdziale zaprezentowano podstawowe zagadnienia związane z marketingiem politycznym, rozdział drugi poświęcono teorii kampanii prezydenckich w ujęciu marketingowym, natomiast w dwóch kolejnych rozdziałach opisano kampanie prezydenckie Aleksandra Kwaśniewskiego w 1995 i 2000 roku. Z analizy przebiegu jego kampanii 1995 roku, jak i porównania jej z kampanią odbywającą się 5 lat wcześniej wynika, że Kwaśniewski był niewątpliwie nowatorem w zakresie wykorzystanych instrumentów marketingu politycznego. Przykładem może tu być wykorzystanie piosenki wyborczej, autobusu wyborczego, kreacji wizerunku, czy też zastosowanie socjotechniki podczas debaty wyborczej. Kampania o reelekcję pokazała już w pełni profesjonalne podejście, przejawiające się zarówno w kreacji wizerunku, doborze instrumentów marketingowych, wykorzystaniu możliwości reklamy telewizyjnej oraz Internetu jako nowego nośnika przekazu, jak i reakcji na kampanię negatywną.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi