Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szot Tatiana"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Promocja miasta jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Nowy Sącz
    (2005) Szot Tatiana; Wiktor, Jan W.
    Niniejsza praca stanowi próbę oceny społecznego odbioru działań promocyjnych Urzędu Miasta Nowy Sącz. Jest na gruncie teoretycznym połączeniem wiedzy dotyczącej marketingu terytorialnego (jego funkcji, założeń, celów i strategii) z poznaniem praktyki podejścia mieszkańców do rodzaju i form komunikowania się Urzędu Miasta Nowego Sącza z nimi. Praca jest wynikiem przeprowadzonych badań marketingowych wśród mieszkańców oraz studentów Wyższej Szkoły Biznesu – NLU. Jej głównym założeniem było poznanie opinii mieszkańców i studentów na temat, w jaki sposób Urząd Miasta promuje Nowy Sącz i czy te działania są skuteczne Praca ta odzwierciedla relacje, jakie zachodzą pomiędzy założeniami marketingu a konkretną instytucją publiczną, która świadczy usługi na rzecz ludności.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi