Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szprot, Adam"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    VoIP. Badanie wybranych aplikacji
    (2008-06-21 11:41:39) Szprot, Adam; Telega, Henryk
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie wybranych aplikacji VoIP, a następnie w wyniku przeprowadzonych badań wyłonienie najlepszej aplikacji dla przeciętnego użytkownika, który musi za pośrednictwem komputera szybko dokonać połączenia telefonicznego do Polski lub zadzwonić na taką samą aplikację znajdującą się na innym komputerze. Badania biorą pod uwagę czas, jaki jest potrzebny na wykonanie wszystkich czynności, które należy wykonać, aby móc zadzwonić, trudność w wykonywaniu całego procesu oraz jakość połączeń. Niniejsze badanie powinno wyłonić aplikację, która umożliwiałaby szybką i bezproblemową instalację, rejestrację oraz dokonanie opłat, a następnie bezproblemową konwersację z drugą osobą za pośrednictwem dwóch komputerów lub komputera i telefonu stacjonarnego. Badanie i wyłonienie najlepszej aplikacji będzie się odbywać za pomocą dwóch osób: profesjonalisty i amatora. W celu przybliżenia technologii VoIP praca przedstawia również omówienie najważniejszych aspektów dotyczących technologii przesyłania głosu za pomocą Internetu. Mimo nie najszybszych jeszcze dziś łączy w Polsce, niniejsza praca udowadnia, że bez problemu można znaleźć aplikację, która bezproblemowo da nam możliwość dzwonienia z wykorzystaniem technologii VoIP.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Znaczenie marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie autorskiej marki Centrum-Felgi
    (2010-03-26 12:31:21) Szprot, Adam; Choroszczak, Jerzy
    Marka jest jednym z głównych elementów budujących firmę w dzisiejszej rzeczywistości. Z dnia na dzień rola marki staje się ważniejsza. Można nawet zaryzykować stwierdzenie: im dane państwo jest bardziej rozwinięte, tym rola marki w budowaniu wartości dodanej firmy wzrasta. Lecz tak jak wszystko w dzisiejszym świecie ulega nieustannym przekształceniom tak i budowanie marki ulega ciągłym zmianom. Hipoteza: Dobrze przemyślana, opracowana i pozycjonowana marka może być kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej na rynku. W rozdziale I niniejszej pracy, zostały przedstawione elementy, z których należy wyjść, aby móc budować silną markę. Początkowa część rozdziału analizuje proces zarządzania strategicznego wraz z jego najważniejszymi elementami. Dalsza jego część przedstawia genezę przewagi konkurencyjnej oraz jej źródła. Rozdział II został poświęcony procesowi powstawania i zarządzania marką. Szeroko omawia genezę i wartości budujące markę, przedstawiając na końcu wiele przykładów poprawnego jej zbudowania i błędów, które warto poznać. Rozdział III opowiada o procesie budowania marki Centrum-Felgi, omawia jej historię oraz aspiracje, jak również przedstawia ją samą i pokazuje jej zmagania w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. Rozdział IV pracy magisterskiej jest odpowiedzią na to czy rzeczywiście marka może być źródłem przewagi konkurencyjnej? Oraz czy przedstawianej marce Centrum-Felgi udało się tę przewagę wykreować? Próba odpowiedzi na te pytania przedstawiona jest za pomocą szeroko zakrojonych badań. Na zakończenie stwierdzono fakt, iż marka ma bardzo duże znaczenie w procesie budowania przewagi konkurencyjnej na rynku oraz może być jej najistotniejszym elementem!

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi