Przeglądaj wg Autor "Szumera, Agata"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Profesjonalne kształtowanie marki kosmetyków do stylizacji paznokci na przykładzie Nails Secrets(2013-07-04 23:15:36) Szumera, Agata; Rutkowski, MarekW pracy omówiono proces kształtowania marki. Celem pracy było określenie procesu tworzenia marki kosmetyków na przykładzie marki profesjonalnych kosmetyków do stylizacji paznokci Nails Secrets. Na potrzeby niniejszej pracy wykorzystano wtórne i pierwotne źródła informacji. W badaniach bezpośrednich zastosowano technikę ankiety internetowej a narzędziem badawczym był kwestionariusz ankiety. Badanie przeprowadzono w grupie stu stylistek paznokci, wybranych nielosowo (dobór jednostek typowych), pracujących w zawodzie minimum 1 rok. Badanie miało charakter ogólnopolski. Przy pomocy przeprowadzonej ankiety zbadano spontaniczną i wspomaganą znajomość marki Nails Secrets, określono mocne i słabe strony marki oraz elementy jej wizerunku wpływające na wysokość sprzedaży. Zidentyfikowano źródła wiedzy na temat marki Nails Secrets, odczucia towarzyszące użytkowaniu marki, postrzeganie marki przez klientów na tle marek konkurencyjnych oraz motywy zakupu i bariery w zakupie produktów marki Nails Secrets. Przeprowadzone badanie potwierdziło założone hipotezy.Pozycja Wprowadzenie nowego produktu na rynek – analiza przypadku lakierów do paznokci firmy Nails Secrets(2011-01-18 11:47:32) Szumera, Agata; Ujwary-Gil, AnnaW pracy omówiono etapy procesu rozwoju nowego produktu. Celem pracy była ocena atrakcyjności i powodzenia projektu wprowadzenia nowej linii lakierów do paznokci przez firmę Nails Secrets. Przy pomocy Ewaluatora Koncepcji Biznesu oceniono atrakcyjność pomysłu, sporządzono jego prognozę finansową oraz zbadano szansę na powodzenie projektu. Przeprowadzono również wywiad bezpośredni w grupie sześćdziesięciu stylistek paznokci, mający na celu określenie pożądanych przez klientów cech lakieru do paznokci, najefektywniejszych form reklamy, kanałów dystrybucji oraz strategii cenowej i promocji. Przeprowadzone badania potwierdziły założone hipotezy.