Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szymczyk Zbigniew"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Identyfikacja determinant skutecznego uruchomienia i funkcjonowania sklepu internetowego
    (2007) Szymczyk Zbigniew; Batko, Bogdan
    Głównym celem pracy jest identyfikacja głównych czynników decydujących o sukcesie tworzenia i funkcjonowania sklepu internetowego. Aby zrealizować powyższy cel należało dokonać dokładnej analizy rynku e-commerce ze szczególnym uwzględnieniem jego potencjału jak i preferencji klienta. Nie byłoby to jednak możliwe bez przybliżenia istoty pojęcia e-commerce wraz z jego najważniejszymi rozwiązaniami. Z racji tematu pracy należało przedstawić sposób funkcjonowania sklepu internetowego, poprzez badanie klientów nakreślić jego wady i zalety, jak i zidentyfikować schematyczny wygląd sklepu zgodnie z pojęciem użyteczności. Do celów szczegółowych niniejszej pracy zaliczymy również przedstawienie aspektów bezpieczeństwa, płatności oraz logistyki sklepu. Traktując kompleksowo niniejszą pracę nie sposób nie zaznajomić czytelnika z dostępnymi na rynku aplikacjami sklepu internetowego oraz narzędziami i językami programowania niezbędnymi do wykonania niniejszych aplikacji. Za cel obrano również stworzenie modelowego projektu graficznego zgodnie z zasadami ukazanymi w treści pracy. Dopełnieniem całości jest zapoznanie czytelnika z dostępnymi narzędziami marketingowymi wpływającymi na popularność sklepu i większą świadomość marki wśród potencjalnych klientów oraz zachęcającymi ich do kupna. Za ostatni cel przyjęto przedstawienie obowiązujących aktów prawnych regulujących działalność sklepów internetowych. Podczas pisania niniejszej pracy podjęto próbę weryfikacji twierdzenia, że rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie a wzrost liczby klientów związany jest głównie z coraz większą liczbą internautów, poprawą bezpieczeństwa transakcji internetowych jak i zadowoleniem klientów z tej formy zakupów. Sprawdzono, czy rozwiązania wpływające na użyteczność sklepów internetowych mają swoje odzwierciedlenie w serwisach dostępnych w sieci. Praca składa się z dziewięciu rozdziałów. Pierwszy wprowadza w tematykę handlu internetowego. Przedstawiono istotę e-commerce, historię, jego stan obecny, bariery oraz perspektywy rozwoju. Podjęto próbę zidentyfikowania użytkowników Internetu pod kontem potencjalnego klienta. Rozdział drugi poświęcono zaprezentowaniu różnych rozwiązań e-commerce. W kolejnym rozdziale omówiono problematykę sklepu internetowego. Zaprezentowano sposób funkcjonowania wirtualnego sklepu, pokazano wady i zalety tego rozwiązania. Podjęto tematykę użyteczności w kontekście modelowego wyglądu e-sklepu, po czym przedstawiono dostępne formy płatności oraz logistykę. Czwarty rozdział porusza kwestie bezpieczeństwa. Jest to jeden z podstawowych czynników warunkujących odniesienie sukcesu w wirtualnym świecie. Kolejne dwa rozdziały poruszają tematykę związaną z uruchomieniem sklepu internetowego. Przedstawiono możliwości wyboru oprogramowania obsługującego wirtualny sklep. Zaprezentowano przykładowy projekt sklepu z odzieżą, na bazie którego omówiono wstępną funkcjonalność, którą powinien się cechować nowo tworzony sklep. Pokazano również dostępne technologie i języki programowania wykorzystywane do tworzenia e-sklepu. W kolejnym rozdziale przedstawiono narzędzia marketingu w Internecie. Znajomość ich jest kluczem zarówno dla pozyskania, jak i utrzymania klientów. Cennym uzupełnieniem problematyki odnoszącej się do sklepów internetowych jest rozdział poświęcony uregulowaniom prawnym. Zwieńczenie pracy stanowi opis światowego i polskiego lidera rynku sklepów internetowych. Praca powstała na bazie najbardziej aktualnych informacji i danych pozyskanych z różnych źródeł. Poza literaturą książkową oraz danymi z Internetu, w analizie wykorzystano wyniki badań empirycznych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi