Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Szyszkiewicz Weronika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Planowanie mediów w kształtowaniu kampanii reklamowej
    (2006) Szyszkiewicz Weronika; Wiktor, Jan
    Docierające do nas ze wszystkich stron różnorodne kampanie reklamowe mogą wywoływać uczucie przesytu i znużenia ze względu na ich ilość oraz częstotliwość występowania. Czy jednak ogromna ilość kampanii reklamowych usprawiedliwia brak ich skuteczności? Skuteczna kampania reklamowa to nie tyko dowód na wymierne korzyści i zyski osiągnięte dzięki zwiększonej sprzedaży produktów i usług czy też zwiększenie rozpoznawalności marki. Skuteczna kampania to przede wszystkim dowód na opanowanie trudnej sztuki komunikacji marketingowej, to umiejętność doboru form i środków oddziaływania wielu różnych rodzajów mediów oraz nośników reklamy na docelowego odbiorcę. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie roli planowania mediów w kształtowaniu kampanii reklamowej, ponieważ trafny dobór medium wpływa w decydujący sposób na skuteczność osiągnięcia założonego celu kampanii reklamowej. Celem drugoplanowym, ale wynikającym bezpośrednio z celu głównego jest przedstawienie zasad i kryteriów doboru mediów oraz nośników reklamy, a także przedstawienie metody pomiaru i oceny skuteczności na przykładzie analizowanej kampanii reklamowej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi