Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tarnowski, Aleksander"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kooperacja w branży motoryzacyjnej na przykładzie BMW i ZHU TARNOWSKI
    (2010-09-30 09:00:50) Tarnowski, Aleksander; Gancarczyk, Jacek
    Celem pracy jest identyfikacja rodzaju i formy kooperacji pomiędzy BMW a ZHU Tarnowski oraz przedstawienie zarówno korzyści jak i zagrożeń jakie płyną z tej formy współpracy dla ZHU, oraz ocena potencjału rozwojowego firmy ZHU Tarnowski. Poszczególne rozdziały omawiają kolejno: I rozdział poświęcony jest sektorowi małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Polsce, zawiera jego definicję, opisuje aktualny stan sektora w Polsce oraz przedstawia jego wpływ i jego rolę w gospodarce. II rozdział zajmuje się branżą motoryzacyjną w Polsce, pokrótce omawia historię motoryzacji, następnie przedstawia sytuacje na rynku samochodów, autobusów i motocykli oraz przedstawia opis sytuacji na rynku dealerów samochodów osobowych w Polsce. III rozdział to charakterystyka metod badawczych wykorzystanych do analizy ZHU Tarnowski w rozdziale V oraz charakterystyki współpracy między nim a BMW. IV rozdział zawiera opis przypadku ZHU Tarnowski. V rozdział to analiza ZHU Tarnowski przy użyciu metod analityczno-badawczych opisanych w rozdziale III. Jeśli chodzi o hipotezy to pierwsza mówiąca, iż małe i średnie firmy dominują w branży motoryzacyjnej została zweryfikowana pozytywnie. Podobnie było w przypadku drugiej hipotezy twierdzącej, że kooperacja w branży motoryzacyjnej będzie dla niej motorem rozwoju. W tym przypadku można stwierdzić, iż już teraz kooperacja jest podstawą w funkcjonowaniu branży, a bez niej rozwój byłby mocno ograniczony.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi