Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tokarczyk, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego na podstawie gminy Łukowica
    (2015-01-26 20:59:17) Tokarczyk, Piotr; Jermakowicz, Katarzyna
    Niniejsza praca magisterska ma na celu zaprezentowanie metod pogłębionej analizy jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie budżetu gminy Łukowica w latach 2008 – 2012 włącznie. Badania zrealizowano w oparciu o analizę źródeł dochodów budżetu i ich struktury, a także celów, na które je rozchodowano, zestawiając stan faktyczny z planami budżetu na poszczególne lata. Następnie dokonano analizy wskaźnikowej opierając się na wytycznych Ministerstwa Finansów, oraz przeprowadzono badanie SWOT, by wskazać słabe i mocne strony badanej jednostki, a także szanse i zagrożenia. W rezultacie przeprowadzonych prac wyłonił się całościowy obraz gminy Łukowica.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Gra 3D stworzona z wykorzystaniem środowiska Unreal Development Kit w oparciu o silnik graficzny Unreal Engine 3.0
    (2012-04-17 20:10:40) Tokarczyk, Piotr; Szyszkiewicz-Warzecha, Krzysztof
    W ramach pracy ma powstać wirtualny świat stworzony w środowisku 3D z wykorzystaniem silnika Unreal Engine 3.0 w wersji darmowej. Świat ten powinien zawierać kilkadziesiąt statycznych i dynamicznych obiektów 3D, z których zbudowane będą poszczególne lokalizacje, postacie oraz inne elementy świata, z którymi gracz mógłby wchodzić w interakcję. Wszystkie modele 3D powinny mieć nałożone tekstury, oddziaływać z umieszczonymi na scenie światłami i rzucać cienie oraz kolidować ze sobą i graczem. Silnik Unreal Engine i pakiet deweloperski Unreal Engine Development Kit to idealne narzędzie do tworzenia wieloplatformowych, zaawansowanych gier 3D, które w dalszym ciągu jest rozwijane i w najbliższych latach produkt firmy Epic Games będzie jednym z najlepszych, dostępnych na rynku narzędzi tego typu. Dzięki specyficznej, bezpłatnej licencji do celów naukowych nie musimy ponosić kosztów związanych z podnoszeniem swoich kompetencji z zakresu projektowania gier 3D z wykorzystaniem opisywanej technologii. Również osoby zainteresowane rozpoczęciem pracy w charakterze twórcy gier nie są zmuszone ponosić wysokich kosztów w chwili rozpoczęcia swojej kariery zawodowej w tej branży.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi