Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tokarska, Karolina"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kreowanie wizerunku firmy na przykładzie Spółki Jawnej Szarkowicz
    (2012-02-06 18:36:16) Tokarska, Karolina; Piekarz, Halina
    Celem pracy jest przedstawienie kreowania wizerunku firmy oraz próba odpowiedzi na pytanie jak ważny jest wizerunek organizacji? Punktem wyjścia do rozważań jest podjęcie zdefiniowania wizerunku, tożsamości oraz reputacji. W pracy jako narzędzia badawcze wykorzystano analizę literaturową, analizę badawczą, obserwację oraz ankietę. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcony jest zagadnieniom ogólnym. Przedstawiono w nim podstawowe pojęcia wizerunku, tożsamości, reputacji. Ukazano różnice w teorii tychże pojęć. Omówiono czynniki kształtujące wartość wizerunku, w tym jego funkcje. Przedstawiono w nim również rolę marki jako elementu kształtującego wizerunek. Rozdział drugi poświęcony został charakterystyce narzędzi marketingu mix mających wpływ na kształtowanie wizerunku firmy. Rozdział trzeci prezentuje historię Spółki Jawnej Szarkowicz, jej wewnętrzną organizację oraz otoczenie konkurencyjne firmy. W rozdziale tym dokonano również analizy SWOT badanej spółki. Rozdział czwarty obrazuje kreowanie wizerunku firmy Szarkowicz. Przedstawiono sposób wizualizacji stosowany w firmie, jako jeden z elementów identyfikacji przedsiębiorstwa. Dokonano próby wzmocnienia, doskonalenia i utrwalania wizerunku firmy. W pracy wykorzystano literaturę z zakresu marketingu i zarządzania, public relations, oraz informacje zgromadzone w Spółce Jawnej Szarkowicz.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Przemiany historyczne, społeczne i polityczne Gminy Nowe Warpno po 1945 r.
    (2015-06-11 12:22:52) Tokarska, Karolina; Wic, Władysław
    Gmina Nowe Warpno jest położona w północno – zachodniej części województwa zachodniopomorskiego. Walorem gminy jest jej częściowa lokalizacja w Puszczy Wkrzańskiej oraz otaczające półwysep wody Zalewu Szczecińskiego. Celem pracy była analiza procesu przemian historycznych, społecznych i politycznych Gminy Nowe Warpno po 1945 r. 4 października 1945 r. gmina Nowe Warpno została wcielona w granice Polski. Częściowa wymiana ludności doprowadziła do zerwania ciągłości kulturowej na tym terenie. Integracja nowej społeczności oraz wytworzenie więzi lokalnych jest procesem długotrwałym. Stopniowe zmiany polityczne oraz społeczne pozwoliły na ukształtowanie tożsamości nowej społeczności lokalnej. Chęć współpracy oraz podejmowanie społecznych inicjatyw po obydwóch stronach granicy pozwoliła na stworzenie poprawnych relacji z byłymi i obecnymi mieszkańcami niemieckich przygranicznych miejscowości. Działania podparte zostały licznymi porozumieniami oraz umowami partnerskimi pomiędzy jednostkami samorządowymi. Badania zostały przeprowadzone na podstawie dostępnej literatury przedmiotu, materiałów udostępnionych przez Gminę Nowe Warpno, artykułów prasowych, internetowych, audycji telewizyjnych, zasobów Bałtyckiej Biblioteki Cyfrowej oraz Banku Danych Lokalnych Głównego Urzędu Statystycznego i źródeł własnych. Gmina Nowe Warpno dąży do miana transgranicznego ośrodka rekreacyjno – wypoczynkowego, dzięki wykorzystaniu swoich walorów przyrodniczych oraz położenia geograficzno - politycznego nad Zalewem Szczecińskim, co umożliwia zrównoważony rozwój społeczno – gospodarczy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi