Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tokarz, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Postawy i zachowania konsumpcyjne kobiet wobec reklam kosmetyków markowych firmy "Dove"
    (2010-09-27 11:13:38) Tokarz, Anna; Tomalska, Halina
    Bardzo interesującym i aktualnym zagadnieniem jest wpływ reklamy telewizyjnej na decyzje konsumenckie kobiet. W dzisiejszym świecie, reklamy otaczają konsumentkę niemal z każdej strony i nakłaniają do licznych zakupów, zwłaszcza różnego rodzaju kosmetyków. W tym celu zostały przeprowadzone badania, których metodą badawczą była ankieta, a narzędziem badawczym kwestionariusz ankietowy. Badania były przeprowadzone 9-10 września 2010 roku w Nowym Sączu. Głównym problemem badawczym były postawy i zachowania konsumpcyjne kobiet wobec reklam kosmetyków markowych firmy „Dove”. Przeprowadzone badania wykazały, że kobiety bez względu na wiek, w swojej ocenie, dokonywały zakupów w sposób racjonalny i przemyślany, a wysokość miesięcznych wydatków na kosmetyki wynosiła 50 zł. Natomiast największy wpływ na zachowania i postawy konsumentek przy zakupie jakiegokolwiek nowego kosmetyku, miała rekomendacja koleżanek i reklama telewizyjna. Z kolei reklama telewizyjna miała bardzo mały wpływ na decyzje konsumenckie, w przypadku kosmetyków firmy „Dove”. Z badań wynika, iż rekomendacja znajomych ma duży wpływ na podejmowane decyzje konsumenckie, jeżeli chodzi o zakup kosmetyków, a takie czynniki jak: cena, jakość czy marka – także nie pozostają bez znaczenia.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi