Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tokarz Zbigniew"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Proces tworzenia planu strategicznego na przykładzie firmy "Gamateks"
    (2003) Tokarz Zbigniew; Rawski, Marek
    Strategiczne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem staje się szczególnie ważne w procesie przyspieszonej transformacji naszej gospodarki. Każda firma powinna przewidywać, w jaki sposób zmieni się sektor w którym działa konkurencja, jakie będą wymagania i oczekiwania rynku. Przedsiębiorstwo powinno stosować zarządzanie marketingowe i budować strategię, która jest koncepcją jego sprawnego działania. Celem pracy jest analiza procesu tworzenia planu strategicznego na przykładzie firmy "Gamateks". Przedstawiono pojęcie i rodzaje strategii marketingowych, definicje i funkcje marketingu, oraz opisano proces formułowania strategii. Zaprezentowano koncepcję strategii marketingowej na przykładzie Zakładu Okien i Szyb Zespolonych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi