Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tomasik Marzena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Psychologia relacji interpersonalnych pomiędzy klientami a pracownikami ZUS
    (2005) Tomasik Marzena; Tomalska, Halina
    Codziennie mamy do czynienia z najrozmaitszymi ludźmi, co jest innym sposobem stwierdzenia, że ludzie są skomplikowani i nieskończenie zróżnicowani. Dlatego dobra komunikacja jest niezwykle istotna, szczególnie dla osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Pracownicy bezpośrednio kontaktujący się z klientem muszą sobie zdawać sprawę, że decydują się na bliski kontakt z różnymi typami ludzi. Właściwa obsługa klienta jest trudną sztuką, wymagającą intuicji, wyczucia klienta, uważnego słuchania i zrozumienia petenta. W pracy zaprezentowano rolę pracownika oraz kierownika/menedżera odgrywających istotne znaczenie w kontaktach interpersonalnych w organizacji. charakteryzuje uwarunkowania społeczne oraz psychologiczne relacji interpersonalnych pomiędzy klientem a pracownikiem obsługi klienta. Istotną rolę odgrywają tutaj cechy osobowościowe, które mają silny wpływ na postawy oraz zachowanie. Zagadnienia te uzupełnia problematyka związana z płaszczyznami możliwych konfliktów pomiędzy pracownikami a klientami firmy. W dalszej części pracy zaprezentowano Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako największą cywilną instytucję ubezpieczeniową. Scharakteryzowano misję oraz strategię ZUS na najbliższe lata. Badań własne zostały przeprowadzone w ZUS Oddział w Nowym Sączu. Celem badań było ustalenie czy pracownicy przyjmują postawę asertywną w kontaktach z klientami.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi