Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tomaszek, Grzegorz"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Działalność marketingowa przedsiębiorstwa Prospona Sp. z o.o. w latach 2004-2009
    (2011-03-14 09:39:04) Tomaszek, Grzegorz; Dołhasz, Magdalena
    Celem pracy jest identyfikacja i analiza działań marketingowych. Praca zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczną. Badaniami empirycznymi na tle istniejącej teorii została objęta firma Prospona Sp. z o.o. z Nowego Sącza. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy z nich jest ogólną prezentacją marketingu. Zdefiniowano pojęcie i genezę marketingu, opisano jego instrumenty, funkcje, cele, zadania oraz zasady. Określono też miejsce marketingu w strukturze przedsiębiorstwa. Rozdział drugi pracy, to próba przybliżenia ogólnej charakterystyki badanego przedsiębiorstwa i jego otoczenia. Dokonano analizy rynku przetwórstwa owocowo-warzywnego w Polsce w latach 2004-2009. Zaprezentowano analizę mocnych i słabych stron oraz charakter ekonomiki firmy. Trzeci rozdział, to identyfikacja i analiza działań marketingowych firmy Prospona w latach 2004-2009. W rozdziale tym przedstawiono również organizację marketingu i wydatki na marketing Prospony oraz kierunki rozwoju marketingu w tej firmie. W pisaniu pracy wykorzystano literaturę z zakresu marketingu i zarządzania. W rozdziale II i III wykorzystano również informacje udostępnione przez firmę Prospona, broszury, katalogi, informacje ze stron internetowych oraz z czasopism.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Handel elektroniczny: stan obecny i perspektywy rozwoju w Polsce
    (2012-07-19 01:29:29) Tomaszek, Grzegorz; Gwiżdż, Andrzej
    Autor w niniejszej pracy próbuje dokonać analizy dotychczasowego stopnia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce oraz barier i perspektyw jego rozwoju w przyszłości. Aby dokładniej przeanalizować przedstawione w pracy hipotezy i pytania badawcze, autor pracy, jako technikę zbierania informacji, wykorzystał ankietę. Badania zostały przeprowadzone w kwietniu 2012 roku. Użyte w pracy źródła wtórne i przedstawione wyniki badań ankietowanych, pozwalają stwierdzić, iż handel elektroniczny w Polsce ma dobre perspektywy na przyszłość. Handel elektroniczny dynamicznie się rozwija. Ciągle przybywa internautów i klientów kupujących w sieci. Rośnie również poziom wykorzystania Internetu w polskich firmach. Istnieje wciąż jednak kilka barier handlu elektronicznego. Choć nie da się pominąć braku możliwości dotknięcia, przetestowania przed wysyłką towaru, który klient chce kupić, to jednak pozostałe czynniki można ograniczyć. Mowa tu przede wszystkim o przepisach prawnych określanych przez ustawodawców i bezpieczeństwie transakcji. To bezpieczeństwo warunkuje udany start i przetrwanie firmy w elektronicznym biznesie. Jest również swoistym kluczem do portfeli nabywców, którzy tylko wtedy będą skłonni robić zakupy, jeżeli będą absolutnie przekonani o bezpieczeństwie zawieranej transakcji. Mimo istnienia pewnych ograniczeń dla handlu w Internecie, to właśnie ta forma sprzedaży ma szanse stać się dominującą dziedziną polskiej gospodarki.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi