Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tomaszek, Natalia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ jakości usług na przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa na przykładzie restauracji „4 Pory Roku”
    (2014-10-21 02:01:26) Tomaszek, Natalia; Choroszczak, Jerzy
    Celem pracy jest analiza przeprowadzonych badań marketingowych i wyciągnięcie wniosków w jaki sposób można osiągnąć przewagę konkurencyjną poprzez wysoką jakość świadczonych usług. Temat pracy jest aktualny z powodu wciąż rosnącego znaczenia gastronomii. Badania marketingowe zastosowane w pracy mają charakter pierwotny. Ich celem jest określenie w jaki sposób klienci postrzegają przedsiębiorstwo: jego słabe i silne strony, oraz jak jakość usług wpływa na przewagę konkurencyjną. Wraz ze wzrostem liczby przedsiębiorstw rośnie konkurencja. Każda firma stara się sprostać potrzebom i oczekiwaniom klientów poprzez zapewnienie wyższej jakości oferowanych usług. I rozdział opisuje teoretyczne zagadnienia dotyczące strategii konkurencji i przewagi konkurencyjnej. Analizie poddano takie zagadnienia jak: konkurencja, konkurencyjność przedsiębiorstw, elementy strategii, jej budowę oraz rodzaje. II rozdział dotyczy zarządzania jakością. Omówione zostały w nim podstawowe definicje jakości, etapy rozwoju zarządzaniem jakością, istota znaczenia TQM w ciągłym doskonaleniu oraz porównanie do konkurencji. III rozdział skupia się na zarządzaniu jakością w gastronomii i na znaczeniu orientacji na klienta. Charakteryzuje współczesnego klienta, jego oczekiwania i potrzeby. IV rozdział to charakterystyka restauracji „4 Pory Roku”. Znajduje się w nim analiza badań marketingowych oraz zalety i wady badanego tematu. Aby utrwalić pozycję przedsiębiorstwa na rynku należy świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Jakość produktu jest głównym elementem konkurencyjności. Przedsiębiorstwa, aby przetrwać na rynku muszą być ukierunkowane na potrzeby, oczekiwania i preferencje klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi