Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tudaj, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Telemarketing jako narzędzie sprzedaży na odległość na przykładzie firmy Pinokio
    (2015-07-06 12:17:42) Tudaj, Katarzyna; Sokołowska-Woźniak, Justyna
    Niniejsza praca magisterska powstała na potrzeby firmy Teatr Lalek Pinokio. Jej celem jest analiza działań telemarketingowych podejmowanych przez firmę, a także ocena ich poprawności i skuteczności oraz opracowanie zaleceń odnośnie prawidłowego funkcjonowania firmy w zakresie podejmowanych działań. Analizą zostały objęte następujące obszary: przestrzeganie praw konsumenta, w szczególności w zakresie zawierania umów na odległość, ochrona danych osobowych w firmie, poprawność wykonywania zadań przez telemarketerów oraz ich kompetencje w tym zakresie. Weryfikacja poprawności funkcjonowania tych obszarów odbyła się podczas kontroli wewnętrznej firmy przeprowadzonej za pomocą list kontrolnych i kwestionariusza wywiadu badającego poziom kompetencji telemarketerów. W firmie wymagane jest wprowadzenie dodatkowych zapisów do umów lub opracowanie regulaminu świadczenia usług. Konieczne jest także opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych. Średnia ocena poprawności wykonywania zadań przez czterech telemarketerów zatrudnionych w firmie daje wynik dobry, jednakże wymagane są dodatkowe działania w tym zakresie. Co do zasady pracownicy posiadają odpowiednie kompetencje, jednakże z badania kompetencji oraz badania Development Center wynika, iż te obszary, które najmocniej wpływają na wizerunek telemarketerów, czyli komunikatywność i budowanie relacji z klientem są najsłabiej rozwinięte wśród pracowników Teatru Lalek Pinokio.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi