Przeglądaj wg Autor "Turek, Mateusz"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Kształtowanie marki produktu na przykładzie firmy Opoltrans(2012-09-24 23:38:18) Turek, Mateusz; Chlipała, PawełTematem niniejszej pracy jest opis i analiza powstawania i rozwoju marki MEGA stworzonej przez firmę Opoltrans dla dystrybuowanych przez siebie produktów. Przedstawiono historię powstania firmy oraz proces wprowadzenia na rynek marki MEGA. Zaprezentowano wygląd i oprawę graficzną produktów i ich opakowań. W pracy zastosowano narzędzie badawcze w postaci kwestionariusza ankietowego. Próbę przeprowadzono na stu klientach firmy. Na podstawie ankiety dokonano analizy rozwoju marki oraz ukazano problemy, z jakimi spotyka się firma. Wyniki ukazały, że produkty firmy są rozpoznawalne, klienci często po nie sięgają, jednak uznawane są za słabe jakościowo. Przeanalizowano przyczyny rozwoju negatywnego wizerunku marki. Przedstawiono wnioski i czynności potrzebne do poprawy jakości i opinii odbiorców.