Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Turek, Mateusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kształtowanie marki produktu na przykładzie firmy Opoltrans
    (2012-09-24 23:38:18) Turek, Mateusz; Chlipała, Paweł
    Tematem niniejszej pracy jest opis i analiza powstawania i rozwoju marki MEGA stworzonej przez firmę Opoltrans dla dystrybuowanych przez siebie produktów. Przedstawiono historię powstania firmy oraz proces wprowadzenia na rynek marki MEGA. Zaprezentowano wygląd i oprawę graficzną produktów i ich opakowań. W pracy zastosowano narzędzie badawcze w postaci kwestionariusza ankietowego. Próbę przeprowadzono na stu klientach firmy. Na podstawie ankiety dokonano analizy rozwoju marki oraz ukazano problemy, z jakimi spotyka się firma. Wyniki ukazały, że produkty firmy są rozpoznawalne, klienci często po nie sięgają, jednak uznawane są za słabe jakościowo. Przeanalizowano przyczyny rozwoju negatywnego wizerunku marki. Przedstawiono wnioski i czynności potrzebne do poprawy jakości i opinii odbiorców.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi