Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Turska, Kinga"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wykorzystanie celebrities w reklamie w opinii odbiorców komunikatów reklamowych
    (2015-10-29 21:24:06) Turska, Kinga; Lizak, Jadwiga
    Celem niniejszej pracy jest uzyskanie opinii odbiorców na temat reklam, w których występują znani celebryci. Pracę napisano w oparciu o fachową literaturę dotyczącą tytułowej problematyki, wykorzystano też artykuły z periodyków naukowych oraz źródła internetowe. Celem badań własnych jest ukazanie, w jaki sposób celebrities występujący w reklamach wpływają na odbiorcę i jak kształtują jego stosunek do takich reklam. Przedstawiono także egzemplifikację zagadnienia w postaci charakterystyki przykładowych marek z udziałem celebrities w kampaniach reklamowych. W badaniach własnych posłużono się metodą sondażu diagnostycznego, a w jego ramach zastosowano technikę ankiety. Autorski kwestionariusz ankiety zamieszczono w Internecie, wzięło w nim udział ogółem 167 osób. Dzięki opiniom ankietowanych uzyskano odpowiedź na pytanie o postrzeganie przez odbiorcę reklamy z wykorzystaniem celebrities jako metody silnie perswazyjnej w komunikacji konsumenta z rynkiem. W opinii ankietowanych reklamy z wizerunkiem celebrytów nie zawsze są skutecznym przekazem i nie gwarantują wzmocnienia wizerunku marki. Odbiorcy reklam nie zawsze też mają pozytywny stosunek do zjawiska celebrities w reklamie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi