Przeglądaj wg Autor "Turska, Kinga"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystanie celebrities w reklamie w opinii odbiorców komunikatów reklamowych(2015-10-29 21:24:06) Turska, Kinga; Lizak, JadwigaCelem niniejszej pracy jest uzyskanie opinii odbiorców na temat reklam, w których występują znani celebryci. Pracę napisano w oparciu o fachową literaturę dotyczącą tytułowej problematyki, wykorzystano też artykuły z periodyków naukowych oraz źródła internetowe. Celem badań własnych jest ukazanie, w jaki sposób celebrities występujący w reklamach wpływają na odbiorcę i jak kształtują jego stosunek do takich reklam. Przedstawiono także egzemplifikację zagadnienia w postaci charakterystyki przykładowych marek z udziałem celebrities w kampaniach reklamowych. W badaniach własnych posłużono się metodą sondażu diagnostycznego, a w jego ramach zastosowano technikę ankiety. Autorski kwestionariusz ankiety zamieszczono w Internecie, wzięło w nim udział ogółem 167 osób. Dzięki opiniom ankietowanych uzyskano odpowiedź na pytanie o postrzeganie przez odbiorcę reklamy z wykorzystaniem celebrities jako metody silnie perswazyjnej w komunikacji konsumenta z rynkiem. W opinii ankietowanych reklamy z wizerunkiem celebrytów nie zawsze są skutecznym przekazem i nie gwarantują wzmocnienia wizerunku marki. Odbiorcy reklam nie zawsze też mają pozytywny stosunek do zjawiska celebrities w reklamie.