Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Twardowski, Daniel"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Gra akcji TPP wykonana z wykorzystaniem silnika Unity 3D wraz z pakietem materiałów dydaktycznych
    (2013-05-23 20:45:34) Górowski, Łukasz; Twardowski, Daniel; Białas, Franciszek
    Celem pracy jest stworzenie trójwymiarowej gry komputerowej w środowisku Unity 3D oraz materiałów dydaktycznych przedstawiających sposób tworzenia gry w postaci tutorial’ów. Szczegółowym celem było: -zaprojektowanie sceny dla rozgrywki (fabryka wraz z otoczeniem), -stworzenie trójwymiarowych modeli postaci oraz animowanie ich (postać gracza i przeciwnicy), -zaprogramowanie mechanizmów rozgrywki, kontroli postaci gracza, kamery, życia, obiektów na scenie oraz sztucznej inteligencji, -stworzenie materiałów dydaktycznych przedstawiających krok po kroku proces tworzenia gry komputerowej w środowisku Unity (4 lekcje plus dodatek). W drugim rozdziale jest scharakteryzowane środowisko gier, w którym to zostały opisane podstawowe elementy gry czyli silnik oraz programy do tworzenia gier i grafiki. W trzecim rozdziale zostały przedstawione programy graficzne, które są wykorzystywane przy powstawaniu gier. Czwarty rozdział zawiera charakteryzację gry pod kątem ich podziału na gatunki i rodzaje. W piątym rozdziale zostały przedstawione wszystkie elementy niezbędne do stworzenia gry takie jak modele postaci, budynki i wyposażenie oraz środowisko całej sceny. Szósty rozdział przedstawia aspekty techniczne gry i zawarte w nim podrozdziały charakteryzujące ogólną logikę, moduły, wzorce projektowe oraz zależności występujące w tworzonej grze. W siódmym rozdziale znajduje się szczegółowa charakterystyka wybranych zależności pomiędzy przeciwnikiem a graczem na podstawie wbudowanego języka programowania UnityScript (JavaScript). Ósmy rozdział zawiera opis materiałów dydaktycznych przedstawiających sposób tworzenia gry w środowisku Unity.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi