Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Tylek, Natalia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie jakością w usługach hotelarskich
    (2010-06-22 12:25:20) Tylek, Natalia; Wołowiec, Tomasz
    W dzisiejszych czasach usługi hotelarskie to nie tylko posiłek i nocleg, lecz zapewnienie klientowi wszelkich potrzeb i oczekiwań. To zespół działań pracowników wszystkich szczebli, aby uzyskać satysfakcję klienta. Usługa hotelarska jest pewnego rodzaju produktem turystycznym, w którym zarządzanie jakością jest bardzo ważnym aspektem, dzięki któremu możemy uzyskać przewagę nad konkurencją. Praca ma na celu przybliżenie problematyki zarządzania jakością w usługach turystycznych oraz przedstawienie jak ważną dziedziną nauki jest zarządzanie jakością . Zarządzanie jakością jest w miarę młodą dziedziną nauki jednak bardzo ważną. Każde przedsiębiorstwo musi doskonalić swój produkt aby mogło się utrzymać na rynku. Najlepszym i najefektywniejszym tego działania sposobem jest zarządzanie przez jakość. Dzięki podnoszeniu poziomu jakości utrzymujemy klientów lojalnych oraz pozyskujemy nowych nabywców. Satysfakcja klientów jest głównym aspektem, dzięki któremu możemy wygrywać z konkurencją. Usługa hotelarska to produkt turystyczny z którym każdy ma kontakt. Ludzie coraz częściej podróżują z różnych powodów czy to zawodowych, czy typowo wypoczynkowych, ale zawsze muszą znaleźć tymczasowe miejsce pobytu. Dlatego należy pamiętać, że bardzo ważne jest, aby dobrze zarządzać tą usługą i być otwartym na potrzeby klientów. To co dziś jest dobrem luksusowy jutro może być usługą podstawową. Rozwój hotelarstwa stwarza coraz to większe szanse oraz przynosi ogromne korzyści. Usługa hotelarska to możliwość wykreowania nowych wysokiej jakości produktów, wykreowania marki i rozpowszechnienia produktu na nowym rynku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi