Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Uroda Kamila"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Stosunki międzyludzkie w firmie a wydajność pracy
    (2006) Uroda Kamila; Bulzak, Andrzej
    Celem niniejszej pracy jest próba przedstawienia zasobów ludzkich w organizacji, relacji jakie zachodzą pomiędzy nimi, a także wpływu ich zachowań na przebieg i efekty pracy. Podjęto próbę zdefiniowania pojęcia stosunków międzyludzkich ze szczególnym uwzględnieniem ich rodzajów i interakcji jakie zachodzą między nimi. Zasygnalizowano kwestię organizacji jako całości stosunków między-pracowniczych wraz z jej formalnymi i nieformalnymi aspektami funkcjonowania, po to aby zdefiniować pojęcie kultury organizacyjnej, a więc tego, co wpływa na jakość jej funkcjonowania, tak by ostatecznie podjąć problem komunikacji, której niedoskonałości bywają zarzewiem konfliktów. Przybliżono pojęcie pracy oraz wydajności, zwracając jednocześnie uwagę na czynniki jakie mają wpływ na jej zwiększanie w szerszym kontekście – w ujęciu organizacji jako całości. Zaprezentowano również wydajność pracy w relacji z innymi elementami aktywności zawodowej człowieka. Przedstawiono cel, zakres jak również charakterystykę obiektu zainteresowania badawczego, a także wybrane metody i techniki analizy zasobów ludzkich. Dokonano prezentacji i charakterystyki wyników badań, będących próbą odpowiedzi na pytanie czy zadowolenie z pracy wpływa na wydajność pracowników, jakie elementy struktury społecznej mają wpływ na jakość stosunków międzyludzkich w zakładzie pracy oraz czy wpływają one na podnoszenie wydajności prac. Zaprezentowane badania obejmują strukturę demograficzną przedsiębiorstwa, poziom wydajności pracowników oraz relacji międzyludzkich w kontekście wpływu na pracę załogi całego zakładu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi