Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Vishniavetski, Kanstantsin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wykorzystanie Internetu w efektywnej dystrybucji produktów
    (2010-10-13 19:42:14) Vishniavetski, Kanstantsin; Rutkowski, Marek
    Celem pracy jest analiza zasad i uwarunkowań wykorzystania Internetu na rynku handlu elektronicznego. Wśród celów szczegółowych pracy należy wymienić: -identyfikacja opinii postaw i zachowań klientów dotyczących zakupów poprzez Internet, -rozpoznanie działań i instrumentów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa realizujących handel w Internecie, -identyfikacja propozycji internautów w zakresie udoskonalenia procesu transakcyjnego w hipermedialnym środowisku internetowym. W pracy postawione następujące hipotezy badawcze: H1: Ponad połowa respondentów wskazuje długi czas realizacji dostawy, jako główny czynnik do rezygnacji z zakupów on-line. H2: Płatność przy odbiorze jest najpopularniejszą metodą płatności za zakupy internetowe. H3: Im większy poziom znajomości technologii internetowych wśród respondentów tym większe zaufanie do transakcji elektronicznych. H4: Niższa cena jest głównym determinantem na korzyść hipermedialnego środowiska, jako miejsca dokonania zakupów. Do realizacji celów i weryfikacji postawionych hipotez wykorzystywano pierwotne i wtórne źródła informacji. Wśród wtórnych źródeł informacji wykorzystano m.in. raporty SMB, raporty instytutów badawczych, czasopisma branżowe oraz informacje zawarte na serwisach internetowych. W ramach badania bezpośredniego ilościowego wykorzystano metodę ankiety (technikę ankiety internetowej). Praca ma charakter teoretyczno – empiryczny. Część teoretyczna obejmuje rozdziały I i II, a część empiryczna – rozdział III.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi