Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wadas, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Relacje między dostawcą a odbiorcą w grupie CEDC
    (2010-09-22 19:50:47) Wadas, Piotr; Stach, Przemysław
    Głównym celem pracy jest przedstawienie relacji między odbiorcami i dostawcami. Praca składa się z czterech rozdziałów i ma charakter teoretyczno-badawczy. Zakres przedmiotowy: obejmuje preferencje dotyczących opinii na temat relacji między dostawcami i odbiorcami. Zakres podmiotowy: badaniem zostało objętych 30 klientów, a także 5 przedstawicieli handlowych. Zakres przestrzenny: badania zostały przeprowadzone w Tarnowie. Zakres czasowy: ankiety zostały wypełnione w kwietniu 2010 roku. Ogólnym celem tychże badań, jest uzyskanie opinii na temat relacji między dostawcami a odbiorcami. Ankieta została przeprowadzona z klientami i przedstawicielami handlowymi grupy CEDC. Powstająca dzięki relacjom sytuacja: bezpośredniości, dialogu i spotkania, warunkuje powstanie więzi i zależności, które są celem marketingu relacyjnego. Relacje, jakie zachodzą między stronami wymiany, oparte są na zaangażowaniu nabywcy. W relacjach powstaje wartość, bez względu na jej poziom konkretyzacji w produkcie, którą stanowi zaufanie nabywcy do wytwórcy. Tak więc w interesie firmy leży poznanie postaw klientów i wykorzystanie tej wiedzy w procesie zarządzania relacjami z klientami.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi