Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wajda, Albert"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Mobilny system do obsługi zamówień w restauracjach
    (2013-06-17 20:47:24) Wajda, Albert; Telega, Henryk
    Celem pracy jest: • zaprojektowanie i utworzenie aplikacji mobilnej dla systemu Android • zaprojektowanie interfejsu serwera dla aplikacji • zapewnienie stabilnej komunikacji pomiędzy aplikacją mobilną a serwerem. W ramach pracy dyplomowej zaprojektowano i stworzono mobilny system do składania zamówień w restauracjach. Główne założenia projektu, czyli prostota aplikacji, wykorzystanie danych i możliwości technologicznych dostępnych w urządzeniu przenośnym w celu skrócenia czasu składania zamówienia, zostały w pełni osiągnięte. Aplikacja wraz z serwerem, który jest tematem osobnej pracy dyplomowej, tworzą spójną platformę, która mogłaby zostać z powodzeniem wdrożona na rzeczywisty rynek. Zarówno od strony klienta - czyli użytkownika aplikacji mobilnej - wszystkie funkcjonalności potrzebne do sprawdzenia oferty restauracji oraz złożenia zamówienia zostały zaimplementowane. Dla restauracji zainteresowanych prezentowaniem swojej oferty oraz obsługą klientów kanałem mobilnym stworzono odpowiednie narzędzia, niezbędne do realizacji tych celów. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w niedalekiej przyszłości powstanie podobna platforma mobilna, jako odpowiedź na rosnące udziały rynku mobilnego w zamówieniach składanych drogą online. System daje możliwość rozbudowy, ponieważ z czasem można wprowadzić program rabatowo-lojalnościowy: dla użytkowników - za składanie zamówień, a dla restauracji - za umieszczanie promocji w systemie. Można także podnieść jakość procesów towarzyszących składaniu zamówień, jak np. proces dostarczania zamówienia - poprzez stworzenie dedykowanej aplikacji dla dostawców, zintegrowanej z systemem - aktualizaującej stan zamówienia i przybliżony czas dostarczenia na podstawie odległości dostawcy od celu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi