Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wajda, Tomasz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Narzędzie www do marketingu emailowego
    (2010-04-10 11:50:52) Wajda, Tomasz; Moczurad, Włodzimierz
    Szybkość z jaką przekazywane są informacje, niskie koszty oraz wysoka efektywność – to główne cechy dzięki którym e-mail stał się wymarzonym kanałem do komunikacji zarówno prywatnej jak i biznesowej. Rowzwiązanie to użyte nieumiejętnie (wbrew obowiązującym przepisom i etyce biznesowej) może przynieść więcej strat, niż zysków. „Coraz więcej podmiotów prowadzących działalność e-biznesową w postaci sklepu internetowego, wirtualnego biura podróży lub chociażby serwisu informacyjnego chciałaby powiększyć grono potencjalnych klientów.” Podstawowym elementem realizacji przytoczonego celu jest serwis internetowy, którego posiadanie bardzo poprawia wizerunek firmy. Drugim elementem jest odpowiednie gromadzenie i filtrowanie danych o swoich klientach, taki jak np. zainteresowania, płeć czy nawet zasobność portfela (mierzona średnią wartością transakcji on-line). Końcowym etapem jest wdrożenie narzędzia do marketingu e-mailowego, za pomocą którego przeprowadzimy systematyczne wysyłki wyselekcjonowanej oferty do grona odbiorców pasujących do określonych przez nas kryteriów .

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi