Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wal, Joanna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Opracowanie strategii rozwoju firmy Żagiel S.A.
    (2010-07-08 14:15:42) Wal, Joanna; Czarnecki, Piotr
    Celem głównym pracy jest opracowanie strategii rozwoju firmy Żagiel S.A. w oparciu o metody analizy SWOT. W pracy przedstawiony został praktyczny aspekt tej metody na przykładzie badanej firmy. Niniejsza praca ma charakter teoretyczno – empiryczny. Część teoretyczna została opracowana na podstawie literatury przedmiotowej – podręczników, monografii itp. oraz w oparciu o akty prawne. W części empirycznej posłużono się danymi wtórnymi i dokumentacją wewnętrzną udostępnionymi przez firmę Żagiel S.A. W części teoretycznej pracy starano się przybliżyć zagadnienia związane z zarządzaniem, zarządzaniem strategicznym, strategią oraz procesem tworzenia strategii rozwoju organizacji. Przedstawiono i scharakteryzowano koncepcje (schematy) formułowania strategii oraz jej elementy. Zwrócono także uwagę na pojęcie analizy strategicznej oraz opisano najważniejsze metody przeprowadzenia takiej analizy, ze szczególnym uwzględnieniem analizy SWOT. Część empiryczna zawiera charakterystykę badanej firmy, produktów przez nią oferowanych oraz otoczenia, na którym działa firma. Ponadto zaprezentowano, przeprowadzoną dla firmy Żagiel S.A., analizę strategiczną w oparciu o metody SWOT oraz wyniki tej analizy. Firma powinna wykorzystywać swoje mocne strony, jakimi są znana i ugruntowana marka, stabilność finansowa, długi staż na rynku usług finansowych, by przezwyciężać zagrożenia (pojawienie się nowych konkurentów) i ograniczać wpływ słabych stron (zależność od niewielu oferowanych usług). Zastosowanie strategii mini – maxi jest najbardziej odpowiednim działaniem w aktualnej sytuacji firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi