Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wandas, Marlena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing usług ubezpieczeniowych
    (2010-06-23 14:06:19) Wandas, Marlena; Piekarz, Halina
    Celem pracy było zaprezentowanie marketingu usług ubezpieczeniowych dla Generali Towarzystwa Ubezpieczeń S.A. zaczynając od przedstawienia elementów marketingu – mix, poprzez opis procesu sprzedaży osobistej, a kończąc na analizie ogólnych warunków ubezpieczenia wśród sześciu badanych towarzystwach. W pierwszym rozdziale pracy zaprezentowane zostały funkcje i zasady, jakie ubezpieczenia pełnią w gospodarce. Przedstawiono strategie, jakie stosują towarzystwa ubezpieczeniowe oraz segmentację rynku usług ubezpieczeniowych. Omówiono rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce. Drugi rozdział opisuje różne definicje marketingu, jej genezę, istotę oraz elementy. Zaprezentowano podstawowe narzędzia marketingu – mix w ubezpieczeniach. Rozdział trzeci został poświęcony na prezentację firmy. Przedstawiona została historia powstania firmy, strategia, oferta produktowa. Dokonano analizy cyklu życia produktów ubezpieczeniowych przeprowadzając je kolejno w poszczególnych fazach. W dalszej części rozdziału opisano pozycję Generali na tle rynku ubezpieczeń w Polsce. Czwarty rozdział opisuje poszczególne elementy marketingu – mix ich rozwój, efektywność sprzedaży, oddziaływanie na konsumentów. Zostały scharakteryzowane etapy procesu sprzedaży osobistej w firmie. Dokonano analizy ogólnych warunków ubezpieczenia produktu – ubezpieczenie ochrony prawnej wśród sześciu firm konkurujących ze sobą: Allianz, Compensa, D.A.S., Generali, Concordia, Uniqa. Na zakończenie oceniono działalność towarzystwa. Treść pracy została napisana na podstawie fachowej literatury, materiałów uzyskanych w Generali T.U. S.A., publikacjach o tematyce ubezpieczeniowej oraz źródłach internetowych

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi