Przeglądaj wg Autor "Warzecha, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza finansowa na przykładzie przedsiębiorstwa Stalprodukt S.A. w Bochni w latach 2008-2011(2013-03-19 18:07:57) Warzecha, Anna; Jermakowicz, KatarzynaCelem niniejszej pracy jest dokonanie oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa oraz wskazanie mocnych i słabych obszarów w prowadzonej polityce. Autor analizuje sytuację finansową firmy Stalprodukt S.A., wiodącego producenta i eksportera wysoko przetworzonych wyrobów ze stali. W opracowaniu przedstawiono ocenę sytuacji finansowej przedsiębiorstwa z lat 2008 – 2011. Autor dokonał analizy zmian wskaźników finansowych. Szczególną uwagę zwrócono na płynność finansową i zadłużenie. W badanym okresie wskaźniki zadłużenia były na bezpiecznym (niskim) poziomie, natomiast płynność finansowa była utrzymywana na poziomie wysokim. Utrzymanie płynności jest podstawą dla osiągania rentowności. Największy wpływ na rentowność kapitałów własnych w badanym przedsiębiorstwie (według piramidalnej analizy Du Ponta), wykazał cząstkowy wskaźnik poziomu rotacji aktywów.Pozycja Reklama internetowa jako narzędzie kreowania wizerunku i tożsamości firmy na przykładzie firmy P.H.U. FARTA w Rzeszowie(2011-04-06 23:14:28) Warzecha, Anna; Beliczyński, JanW pracy starano się przywołać najważniejsze zagadnienia związane z kreowaniem tożsamości i wizerunku on-line, definicje, środki i narzędzia reklamy internetowej, sposoby na badanie efektywności i skuteczności e-reklamy oraz w jaki sposób firma P.H.U. FARTA może korzystać z dobrodziejstw Internetu. Niniejsza praca ma za zadanie przybliżyć powyższe zagadnienia, a na przykładzie firmy P.H.U FARTA wykazać, iż witryna internetowa jest jednym z głównych czynników wpływającym na percepcję firmy. Dla potrzeb pracy zostały przeprowadzone wywiady z właścicielem firmy i z dyrektorem do spraw marketingu i sprzedaży oraz badania, które miały charakter informacyjny. Dzięki temu pozyskano informacje na temat strategii marketingowej on-line oraz celów prowadzenia tej działalności, a także formach i środkach reklamy internetowej. W celu zebrania materiału potrzebnego do analizy wizerunku wirtualnego firmy oraz sposobu jej postrzegania zadano pytania wybranym klientom firmy. Badanie to pozwoliło na uzyskanie danych dotyczących opinii korzystających z oferty firmy. Na przykładzie firmy P.H.U. FARTA wykazano, iż e-reklama wpływa niekorzystnie na postrzeganie firmy. Pokazano sposoby i formy reklamy internetowej jakimi przedsiębiorstwo się posługuje. Z powodu wielu defektów prowadzenia tej działalności on-line wizerunek firmy uzyskuje negatywne opinie - przez co traci klientów. Serwis WWW firmy P.H.U. FARTA funkcjonuje niewłaściwie, pokazano wiele błędów strony WWW, całość serwisu nie przynosi zamierzonego efektu, a skuteczność reklamy internetowej w P.H.U. FARTA jest niska.