Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wieczorek, Kinga"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing mix w banku - na przykładzie Banku Spółdzielczego w Piwnicznej Zdroju
    (2012-01-31 16:31:38) Wieczorek, Kinga; Piekarz, Halina
    Wzrost liczby banków oraz intensywny rozwój konkurencji między nimi spowodowały znacznie większe zainteresowanie marketingiem w bankach. Marketing jest kluczem prowadzącym do sukcesu każdą organizację, bez względu na jej wielkość oraz rodzaj prowadzonej działalności. Podstawowa zasada marketingu koncentruje się na potrzebach klienta. W pracy oparto się na koncepcji marketingu „5P”, w ramach której wyróżnia się następujące elementy marketingowe: produkt, cenę, dystrybucję, promocję oraz personel. W części badawczej pracy przeprowadzono analizę SWOT dla Banku Spółdzielczego w Piwnicznej Zdroju oraz dokonano porównania marketingu mix badanego banku z bankiem PKO BP S. A. Wykorzystując swoje atuty, takie jak zaufanie klientów, kompleksową ofertę produktów, konkurencyjność cenową, Bank Spółdzielczy w Piwnicznej Zdroju może stać się równorzędnym partnerem banków komercyjnych w walce o klienta. Jednak aby tak się stać mogło konieczne jest rozwijanie dystrybucji oraz zintensyfikowanie działań promocyjnych, pozwalających pozyskać nowych klientów. Bank Spółdzielczy w Piwnicznej nie prowadzi odpowiednich działań marketingowych, co wynika z faktu, że w mediach ogólnopolskich stale widzimy reklamy znanych banków komercyjnych. Ponadto z uwagi na lokalny i ograniczony zasięg działania Banku, nie wymaga on tak dużych nakładów na reklamę w mediach. Mimo to, należy w Banku wzmocnić public relations oraz działania wspierające sprzedaż produktów bankowych by stał się bardziej dostrzegany przez potencjalnych oraz obecnych klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi