Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wielkiewicz, Sylwia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Plan marketingowy firmy „Fenix” zajmującej się badaniami rynku i wdrażaniem innowacji w przedsiębiorstwach na terenie Podhala
    (2012-07-02 22:12:18) Wielkiewicz, Sylwia; Rutkowski, Marek
    Niniejsza praca została poświęcona problemowi planowania marketingowego. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym zaprezentowano istotę planowania marketingowego, omówiono zasady opracowywania planu marketingowego i jego strukturę. Ponadto analizie poddano funkcje oraz znaczenie planowania marketingowego. W rozdziale drugim zaprezentowano charakterystykę rynku Podhala – firm będących potencjalnymi odbiorcami usług marketingowych oferowanych przez projektowaną firmę. Przedstawiono ogólną charakterystykę rynku. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki badań bezpośrednich, których ogólnym celem było sprawdzenie, czy na rynku Podhala rzeczywiście istnieje zapotrzebowanie na usługi marketingowe. Badanie przeprowadzono na 30 przedsiębiorcach omawianego rynku. Okazało się jednak, iż właściciele firm z Podhala promowanie swojej działalności uznają za zbędną, pomimo zauważalnego spadku zainteresowania świadczonymi przez nich usługami. Jeżeli decydują się na promowanie swej firmy to wykorzystują w tym celu nośniki reklamy, które nie są dostosowane nie tylko do rodzaju prowadzonej działalności, ale i nie docierają do grupy docelowej. Wnioski płynące z przeprowadzonego badania, sugerują, iż sytuacja ta może ulec zmianie w momencie, gdy przedsiębiorcy zyskają świadomość korzyści jakie może im przynieść wdrożenie działań marketingowych w firmie. Niezbędną będzie zatem akcja promocyjna nastawiona na wzrost świadomości przedsiębiorców. W tym celu firma „Fenix” przewidziała m.in. event z udziałem władz lokalnych, co przyciągnie prasę a firmie może dać darmowy rozgłos. W ostatnim rozdziale niniejszej pracy przedstawiono autorski plan marketingowy firmy „Fenix”, który objął swym zasięgiem kolejne 3 lata funkcjonowania firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi