Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wierzbanowski Jacek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Budowa strategii produktu na przykładzie Optimus S.A.
    (2002) Wierzbanowski Jacek; Belniak, Stanisław
    Niniejsza praca podejmuje zagadnienia związane z teorią budowy strategii produktu oraz kwestie praktycznego stosowania dorobku teoretyków z tej dziedziny. Specyfika stacjonarnego komputera osobistego jako produktu rynkowego sprawia, że ustalone wcześniej strategie produktu cały czas muszą być weryfikowane w szybko zmieniającym się otoczeniu i w razie potrzeby dostosowywane do zmiennych parametrów otoczenia. Strategie produktu w tej branży mają krótki horyzont czasowy, z reguły jest to rok do trzech lat, i często zdarza się, że mimo tak krótkiego czasu planowania niektóre z założeń strategii muszą ulec modyfikacji w trakcie jej realizacji. Celem pracy jest konfrontacja założeń teorii zarządzania produktem z praktycznym jej wykorzystaniem przez jedną z polskich firm produkujących komputery osobiste - Optimus S.A. - oraz ocena skuteczności podejmowanych działań w ramach obranej przez przedsiębiorstwo strategii marketingowej. Nakreślono tematykę strategii produktu, zaprezentowano produkt w ujęciu teorii marketingu oraz najbardziej znane klasyfikacje strategii marketingowych. Omówiono zagadnienia związane z procesem budowy strategii produktu i wykorzystywane na tym polu techniki oraz przedstawiono historię firmy Optimus S.A., będącej liderem na polskim rynku stacjonarnych komputerów osobistych, a także jej strukturę organizacyjną i ofertę produktową. Przedstawiono również pozycję rynkową firmy i jej największych konkurentów. Zaprezentowano koncepcję zarządzania produktem w firmie Optimus S.A. w latach 2001 – 2002, kiedy powstała w firmie Optimus strategiczna jednostka biznesu, czyli Business Unit Komputery i rozpoczęto wdrażanie nowych założeń strategii produktu. Przedstawiono niekorzystne tendencje na rynku polskim i globalnym stacjonarnych komputerów osobistych mające wpływ na spadek sprzedaży w Optimus S.A. i podsumowano efektywność przyjętej strategii produktu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi