Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wiesiak, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie systemami jakości w branży spożywczej w małych i średnich przedsiębiorstwach na przykładzie „Janex” Spółka Jawna.
    (2010-07-01 11:55:55) Wiesiak, Piotr; Potoczek, Natalia
    Celem ogólnym pracy jest identyfikacja systemów zarządzania jakością w firmach łańcucha żywnościowego oraz ich efektów finansowych. Realizacja celu pracy na poziomie teoretycznym znajduje się w rozdziałach: pierwszym i drugim, natomiast realizacja pracy na poziomie empirycznym przedstawiona została w ostatnim rozdziale, gdzie za pomocą badania dokumentów firmy, zostanie zweryfikowana teza – wprowadzenie HACCP wpłynęło na poprawę wyników finansowych firmy „Janex” spółka jawna. Firma „Janex”, która wprowadzając system zarządzania jakością osiągnęła wiele korzyści, poczynając na spadku kosztów produkcji, poprawę komunikacji i współpracy w przedsiębiorstwa, kończąc na zwiększeniu się zysku, czyli poprawie wyników finansowych podmiotu. Przyszły rozwój systemów zarządzania jakości w spółce „Janex” stoi jednak pod znakiem zapytania. Pomimo korzyści jakie niesie za sobą wprowadzanie systemów, polskie przedsiębiorstwa wycofują się z ich wdrażania ze względu na wysokie nakłady, jakie związane są z wprowadzaniem nowej normy projakościowej. Zwiększone nakłady to jednak nie jedyny czynnik jaki firmy zmuszone są ponieść ze względu ma wprowadzanie nowego systemu. Wyżej wymienione koszty muszą znaleźć swoje odbicie w cenie produktu, co przy tak licznej konkurencji na rynku spożywczym i bardzo elastycznym popycie nabywców odbije się spadkiem sprzedaży. Efektem tego zjawiska może być fakt, że nasze przedsiębiorstwo będzie produkowało wyroby o bardzo wysokiej jakości jednak będzie miało problemy z ich sprzedażą.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi