Przeglądaj wg Autor "Wilk, Kacper"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Ocena atrakcyjności rynku transportu w Polsce oraz perspektywy jego rozwoju(2014-08-02 20:59:11) Wilk, Kacper; Tokarz, KrzysztofCelem niniejszej pracy była ocena atrakcyjności rynku usług transportu (samochodowego, kolejowego, lotniczego oraz morskiego) pod względem kryteriów takich jak: przychody, dynamika transportu, inwestycje itp., a także udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy występuje zależność, pomiędzy wielkością przychodów generowanych przez przedsiębiorstwa tego sektora, a polskim PKB. Praca oparta została na wiedzy pozyskanej ze źródeł wtórnych, a także na statystycznych danych historycznych. Analiza poszerzona została o próbę identyfikacji obecnej sytuacji na rynku usług transportowych wraz ze zdefiniowaniem oraz oceną kierunków występujących na nim trendów. Przeprowadzona analiza danych statystycznych, a także rozpoznane trendy, pozwalają na pozytywną ocenę atrakcyjności rynku usług transportu. Badanie zmian wielkości narodowego PKB względem fluktuacji w poziomie przychodów generowanych przez przedsiębiorstwa transportowe pozwalają w okresie 2010 – 2012 potwierdzić pozytywną korelację omawianych zmiennych.Pozycja Rynek usług hotelarskich w regionie nowosądeckim oraz determinanty wysokiej jakości usług hotelarskich w opinii klientów(2013-02-06 10:57:41) Wilk, Kacper; Wołowiec, TomaszCelem niniejszej pracy było poznanie opinii klientów dotyczących wielu aspektów działalności hoteli oraz oczekiwanej przez nich jakości świadczonych usług. Praca oparta została na wiedzy pozyskanej z analizy źródeł wtórnych, a także na analizie obecnego stanu rynku usług hotelarskich w regionie nowosądeckim ze szczególnym omówieniem zagadnienia jakości usług hotelarskich oferowanych na terenie regionu nowosądeckiego, a także wyników badania przeprowadzonego w celu poznania postrzegania tego rynku przez klientów. Analiza danych została utworzona na podstawie odpowiedzi 62. respondentów, którzy wzięli udział w badaniu i została przedstawiona w rozdziale czwartym. Ostatni rozdział pracy prezentuje główne wnioski wypływające z porównania teorii hotelarstwa z odpowiedziami osób ankietowanych. Budowanie przewagi konkurencyjnej obiektu hotelowego powinno opierać się według respondentów na atrakcyjnej lokalizacji, utrzymywaniu czystości w obiekcie oraz dodatkowych formach spędzania czasu. Aczkolwiek czynnikiem mającym największy wpływ na postrzeganie hotelu przez jego gości jest nastawienie personelu do klienta, profesjonalizm oraz sposób wyrażania się obsługi hotelowej.