Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wilk, Kacper"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Ocena atrakcyjności rynku transportu w Polsce oraz perspektywy jego rozwoju
    (2014-08-02 20:59:11) Wilk, Kacper; Tokarz, Krzysztof
    Celem niniejszej pracy była ocena atrakcyjności rynku usług transportu (samochodowego, kolejowego, lotniczego oraz morskiego) pod względem kryteriów takich jak: przychody, dynamika transportu, inwestycje itp., a także udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy występuje zależność, pomiędzy wielkością przychodów generowanych przez przedsiębiorstwa tego sektora, a polskim PKB. Praca oparta została na wiedzy pozyskanej ze źródeł wtórnych, a także na statystycznych danych historycznych. Analiza poszerzona została o próbę identyfikacji obecnej sytuacji na rynku usług transportowych wraz ze zdefiniowaniem oraz oceną kierunków występujących na nim trendów. Przeprowadzona analiza danych statystycznych, a także rozpoznane trendy, pozwalają na pozytywną ocenę atrakcyjności rynku usług transportu. Badanie zmian wielkości narodowego PKB względem fluktuacji w poziomie przychodów generowanych przez przedsiębiorstwa transportowe pozwalają w okresie 2010 – 2012 potwierdzić pozytywną korelację omawianych zmiennych.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rynek usług hotelarskich w regionie nowosądeckim oraz determinanty wysokiej jakości usług hotelarskich w opinii klientów
    (2013-02-06 10:57:41) Wilk, Kacper; Wołowiec, Tomasz
    Celem niniejszej pracy było poznanie opinii klientów dotyczących wielu aspektów działalności hoteli oraz oczekiwanej przez nich jakości świadczonych usług. Praca oparta została na wiedzy pozyskanej z analizy źródeł wtórnych, a także na analizie obecnego stanu rynku usług hotelarskich w regionie nowosądeckim ze szczególnym omówieniem zagadnienia jakości usług hotelarskich oferowanych na terenie regionu nowosądeckiego, a także wyników badania przeprowadzonego w celu poznania postrzegania tego rynku przez klientów. Analiza danych została utworzona na podstawie odpowiedzi 62. respondentów, którzy wzięli udział w badaniu i została przedstawiona w rozdziale czwartym. Ostatni rozdział pracy prezentuje główne wnioski wypływające z porównania teorii hotelarstwa z odpowiedziami osób ankietowanych. Budowanie przewagi konkurencyjnej obiektu hotelowego powinno opierać się według respondentów na atrakcyjnej lokalizacji, utrzymywaniu czystości w obiekcie oraz dodatkowych formach spędzania czasu. Aczkolwiek czynnikiem mającym największy wpływ na postrzeganie hotelu przez jego gości jest nastawienie personelu do klienta, profesjonalizm oraz sposób wyrażania się obsługi hotelowej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi