Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Winkowska, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing polityczny w teorii i praktyce (wybrane zagadnienia)
    (2010-04-26 11:19:59) Winkowska, Katarzyna; Rawski, Marek
    Celem niniejszej pracy jest dokonanie charakterystyki zjawiska marketingu na rynku politycznym z punktu widzenia jego struktury i teorii, a także praktyki wykorzystywanej podczas realizacji strategii kampanii prezydenckiej w Polsce. Praca składa się z czterech rozdziałów, z których pierwsze trzy zawierają kwestie teoretyczne, natomiast czwarty obejmuje treści empiryczne. Rozdział pierwszy zawiera rozważania na temat istoty zjawiska marketingu w polityce oraz sposobu jego panowania i budowania. Rozdział ten podejmuje zagadnienia koncepcji marketingu oraz możliwości osiąganych wskutek zaczerpnięcia i realizacji metod marketingowych na podłożu politycznym. W rozdziale drugim skoncentrowano się na elementach tworzących marketing polityczny, ich cechach szczególnych oraz technikach realizacji. Przedmiotem rozważań w rozdziale trzecim są marketingowe kampanie wyborcze, wykorzystywane podczas ich realizacji badania rynku politycznego oraz metody i strategie marketingowe, które realizują cele kampanii. Rozdział ostatni skoncentrowany jest na praktycznej części marketingu politycznego, zastosowania jego metod, technik i strategii w polskich wyborach prezydenckich od momentu pierwszych prób przeniesienia marketingu na arenę polityczną w 1990 roku. Istnieje wiele technik marketingu politycznego, ale żaden sztab nie obejdzie się bez śledzenia opinii elektoratu i wyciągania z badań wniosków dla strategii. Specjaliści są zdania, iż pierwszoplanowe znaczenie w przebiegu kampanii ma wizerunek kandydata, który tworzony jest przy pomocy specjalistów na długo przed wyborami. Polityka medialna może jednak poprawić lub osłabić szanse kandydata. Marketing polityczny to nowy sposób, koncepcja w polityce. Jego dyscyplina łączy w sobie dorobek politologii, socjologii, psychologii i marketingu, wprowadzając przede wszystkim do polityki zestaw praktycznych marketingowych narzędzi, ułatwiających skuteczne komunikowanie polityczne i podnoszących efektywność działań.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi