Przeglądaj wg Autor "Witowska, Justyna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Strategia marketingowa i marketing-mix firmy Vestus(2015-07-27 18:24:49) Witowska, Justyna; Sokołowska-Woźniak, JustynaWspółczesny rynek odzieżowy jest maksymalnie zapełniony produktami zarówno znanych marek jak i tych mniej wyróżniających się. Wysoka konkurencja i rosnące wymagania sprawiają, że firmy muszą dbać o swój wizerunek oraz walczyć o klientów. Właściwa strategia marketingowa oraz odpowiednie operowanie instrumentami marketingu mix -produktem, ceną, dystrybucją oraz promocją pomagają przedsiębiorstwu w utrzymaniu się na rynku. Praca przedstawia kompleksową analizę strategii marketingowej firmy Vestus oraz przybliżenie problematyki związanej z wykorzystaniem instrumentów-mix w działalności firmy. Składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówione zostały teoretyczne zagadnienia dotyczące marketingu. Przedstawiono w nim definicję, istotę oraz genezę marketingu, zwrócono także uwagę na aspekt zarządzania marketingiem oraz opisano definicję narzędzi marketingowych. Drugi rozdział został poświęcony charakterystyce strategii marketingowej, opisano istotę, rodzaje oraz jej kształtowanie. Na zakończenie rozdziału zostały omówione instrumenty strategiczne. Trzeci rozdział prezentuje historię oraz działalność firmy Vestus. Opisuje jej założenia, a także zwraca uwagę na słabe i mocne strony przedsiębiorstwa. Opisano i dokonano charakterystyki sposobu w jaki firma Vestus wykorzystuję instrumenty marketingu- mix oraz jakie podejmuję działania, aby przebić się na rynku pełnym konkurentów.Pozycja Wpływ zarządzania jakością w placówce gastronomicznej na poziom satysfakcji klientów z oferowanych przez nią usług, na podstawie Restauracji Zielonej we Wrocławiu(2015-09-02 20:58:45) Witowska, Justyna; Sokołowska-Woźniak, JustynaCiągłe doskonalenie form żywienia, będące dziś wyzwaniem dla branży gastronomicznej ma na celu doprowadzenie do zainteresowania ofertą jak największej liczby osób, które będą stanowić grupę potencjalnych klientów, stąd np. umiejętność odczytywania potrzeb konsumenta, zarówno co do oferty, jak i formy obsługi będzie stanowić tym samym niezbędny element w drodze do doskonałości. Celem niniejszej pracy było przyjrzenie się takim działaniom prowadzonym w wybranej placówce gastronomicznej oraz zbadanie jak te działania wpływają na poziom satysfakcji jej klientów z oferowanych usług. Postawiono trzy zasadnicze pytania badawcze odnoszące się bezpośrednio do konkretnych działań zapewniających podnoszenie jakości usług placówki oraz jedno dotyczące oceny oferowanych usług dokonane przez jej klientów. Postawiono także hipotezę roboczą wskazującą na bezpośredni związek pomiędzy pytaniami badawczymi 1-3 oraz pytaniem 4. Wyniki badań jednoznacznie wskazały, że placówka podejmuje różnorodne i świadome działania zmierzające do doskonalenia swoich usług, w tym działania zorientowane na klientów, podnoszące zaangażowanie swoich pracowników w podejmowane zadania, obniżające marnotrawstwo. Ponadto klienci Restauracji wysoko ocenili jakość oferowanych przez nią usług w pięciu badanych obszarach tj. wrażenia ogólnego, wejścia, przyjęcia zamówienia, wygląd kelnerek i kelnerów oraz potrawy. Powyższe wyniki pozwoliły na pozytywne zweryfikowanie postawionej hipotezy roboczej tj., że działania podejmowane na rzecz doskonalenia jakości usług gastronomicznych przekładają się na wysoki poziom satysfakcji klientów z oferowanych usług.