Przeglądaj wg Autor "Wojcieszek, Magdalena"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Ocena systemu obsługi klienta w dziale logistycznym w Firmie BRUK-BET(2012-10-16 13:07:28) Wojcieszek, Magdalena; Piekarz, HalinaOgromna różnorodność produktów oferowanych na światowych rynkach, w tym także w Polsce, stymuluje w sposób naturalny wzrost oczekiwań klientów, i to nie tylko cenowych, ale przede wszystkim jakościowych. Rynek producenta ustąpił miejsca rynkowi konsumenta. O sukcesie organizacji decydują klienci, wiec ważne jest podejmowanie wszelkich działań mających na celu zrozumienie aktualnych i przyszłych oczekiwań i potrzeb klientów oraz nadążanie za coraz to nowszymi wymaganiami z ich strony. Ustalenie prawidłowego poziomu logistycznej obsługi klienta jest jedną z najważniejszych decyzji strategicznych przedsiębiorstwa. Poziom ten jest istotnym czynnikiem mającym wpływ na przychody i koszty, a więc zyski. W niniejszej pracy przedstawiono ocenę obsługi klienta w dziale logistycznym na podstawie przedsiębiorstwa produkcyjno – handlowego.