Przeglądaj wg Autor "Wolak, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza zachowań pracowników wobec zmian organizacyjnych zainicjowanych koncentracjami gospodarczymi(2014-09-03 08:00:48) Wolak, Anna; Choroszczak, JerzyPraca przedstawia problematykę zachowań pracowników wobec zachodzących zmian w organizacjach, które uczestniczyły w koncentracjach gospodarczych. Wychodząc od teoretycznych rozważań w pracy dokonano analizy zagadnień zarządzania zmianą oraz metod i technik przełamywania oporu wobec zachodzących zmian. Dało to podstawę do realizacji zasadniczej części pracy – badania bezpośredniego, którym była identyfikacja postaw i opinii pracowników wobec zmiany oraz rozpoznanie ich zachowań w zakresie wprowadzonych zmian. Badanie bezpośrednie przeprowadzono z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety. Wyniki badań pozwoliły stwierdzić, że ludzie uczestniczą w procesie zmian w organizacji, są do nich pozytywnie nastawieni – przyjmują postawę pozytywną, ponieważ to dzięki ich udziałowi w zaplanowanym procesie cała organizacja może osiągnąć sukces. Istotne było również poznanie postawy ludzi oraz zbadanie ich nastawienia do planowanych zmian w przedsiębiorstwie, jak również ocenienie stopnia emocji oraz reakcji pracowników w sytuacjach koncentracji przedsiębiorstw. Wobec powyższych wyników wskazano istotne elementy kształtujące zachowania pracowników oraz wskazano sposoby i metody przełamywania oporów wobec zmian.Pozycja Wiedza, opinie i zachowania młodych osób w zakresie kształtowania ich wizerunku(2013-02-14 01:05:45) Wolak, Anna; Rutkowski, MarekPraca przedstawia problematykę kształtowania wizerunku własnej osoby. Wychodząc od teoretycznych rozważań w pracy dokonano analizy zagadnień personal brandingu oraz narzędzi pomocnych użytecznych w komunikowaniu i budowaniu wizerunku. Dało to podstawę do realizacji zasadniczej części pracy – badania bezpośredniego, którym było poznanie wiedzy i opinii oraz zachowań młodych osób w zakresie kształtowania ich własnego wizerunku. Badanie bezpośrednie przeprowadzono z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety. Wyniki badań pozwoliły stwierdzić, że młodzi świadomie kształtują swój wizerunek, wykorzystując do tego głównie Internet i serwisy społecznościowe. Istotne było również poznanie wartości, przekonań, zasad oraz opinii badanych osób na temat ich cech, które wyróżniają ich spośród innych osób. Wobec powyższych wyników, wskazano na istotne czynniki identyfikujące tożsamość osoby oraz wskazanie efektywnych sposobów i metod komunikowania, które budują wizerunek.