Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wysocka, Ewelina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Proces decyzyjny klienta przy ocenie i wyborze oferty telewizyjnej platformy cyfrowej
    (2012-06-06 12:16:12) Wysocka, Ewelina; Rutkowski, Marek
    Badania zachowań klientów pozwalają poznać proces decyzyjny klienta odnośnie wyboru usługi lub produktu. Zrozumienie potrzeb i zachowań klienta pozwala wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom, lepiej dopasować ofertę i sposoby komunikacji, co w efekcie będzie skutkować zwiększeniem sprzedaży. Badanie zostało przeprowadzone w dwóch punktach obsługi klienta CYFRY +, przy ulicy Jagiellońskiej oraz ulicy Węgierskiej (Galeria Sandecja) w Nowym Sączu, w miesiącu grudniu 2011 roku. Zgodę na przeprowadzenie badań uzyskano od właściciela punktów sprzedaży pana Leszka Staszaka. Podmiotem badania byli klienci salonów Cyfry+, którzy podpisali umowę o abonament, są przedstawicielami gospodarstw domowych, i którzy ostatecznie podejmują decyzję o zakupie. Badanie przeprowadzono za pomocą ankiety, na stu klientach, z czego, 51% to kobiety, a 49% mężczyźni. Wyniki wykazały, iż czynnikiem, który według ankietowanych, w największym stopniu zachęcił ich do skorzystania z oferty CYFRY+ była cena (53%) oraz różnorodność oferty programowej (38%). Spośród respondentów, którzy przed przyjściem do punktu obsługi klienta poszukiwali informacji o ofertach platform cyfrowych, najpopularniejszym źródłem był Internet (62%), rodzina (49%) oraz ulotki reklamowe (49%) dostępne w punktach sprzedaży. Wśród osób, które najczęściej pomagały w wyborze oferty CYFRY+, byli pracownicy punktów obsługi (40%) i partnerzy życiowi (21%). 42% respondentek wskazało partnera, jako tę osobę, która ostatecznie podejmuje decyzję o wyborze oferty platformy cyfrowej, natomiast 35% badanych wskazało na partnerkę.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi