Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wysocka, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Jakość usług turystycznych na przykładzie hotelu Wersal w Zakopanem
    (2012-09-25 19:56:43) Wysocka, Magdalena; Chlipała, Paweł
    Celem pracy było podjęcie próby określenia jakości usług turystycznych na przykładzie hotelu Wersal w Zakopanem. Zajęłam się badaniem bezpośrednim na grupie 52 osób. Badanie to dotyczyło oceny hotelu i miało pokazać, że usługi oferowane przez hotel są oceniane jako usługi na wysokim poziomie oraz niezależnie od płci i wieku goście zadowoleni są z oferty hotelu. Grupę respondentów tworzyli goście hotelowi, przebywający w okresie wakacji w Zakopanem. Docelowo spośród 70 kwestionariuszy ankietowych wybrałam 52, pozostałe zostały odrzucone z powodu nieudzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi