Przeglądaj wg Autor "Wysocka, Magdalena"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Jakość usług turystycznych na przykładzie hotelu Wersal w Zakopanem(2012-09-25 19:56:43) Wysocka, Magdalena; Chlipała, PawełCelem pracy było podjęcie próby określenia jakości usług turystycznych na przykładzie hotelu Wersal w Zakopanem. Zajęłam się badaniem bezpośrednim na grupie 52 osób. Badanie to dotyczyło oceny hotelu i miało pokazać, że usługi oferowane przez hotel są oceniane jako usługi na wysokim poziomie oraz niezależnie od płci i wieku goście zadowoleni są z oferty hotelu. Grupę respondentów tworzyli goście hotelowi, przebywający w okresie wakacji w Zakopanem. Docelowo spośród 70 kwestionariuszy ankietowych wybrałam 52, pozostałe zostały odrzucone z powodu nieudzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania.