Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Wystarczyk, Maciej"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Działalność Public Relations w administracji publicznej na przykładzie samorządu
    (2014-06-28 16:45:59) Wystarczyk, Maciej; Głuc, Krzysztof
    Celem pracy jest ukazanie zagadnień zarówno teoretycznych, jak i praktycznych zagadnień działalności promocyjno-wizerunkowej. Praca zawiera w sobie zbiór wiadomości na temat Public Relations i jego zastosowania w funkcjonowaniu administracji publicznej na przykładzie samorządów. W pracy opisano najważniejsze dla administracji publicznej pojęcia z dziedziny Public Relations, rozpatrzono go w różnych aspektach, opisano koncepcje misji i wizji w administracji oraz rolę instytucji i jej pracowników w kreowaniu oczekiwanego wizerunku. Zawarto również wątek etyki, gdyż ma ona szczególne znaczenie w procesie kształtowania reputacji i wizerunku. Opisano także praktyczne rady, do których można się zastosować, aby poprawić wizerunek instytucji oraz zmiany, dzięki którym usprawni się komunikacja administracji ze społeczeństwem. Zawarte w pracy zabiegi pozwolą nie tylko na poprawę wizerunku instytucji publicznych, ale także na efektywniejsze wypełnianie powierzonych im zadań i podnoszenie poziomu życia społeczności znajdujących się najbliżej tych jednostek. Ostatni rozdział to opis działań promocyjnych dwóch jednostek samorządu terytorialnego, czyli porównanie teorii z działaniami praktycznymi i przeniesienie narzędzi promocyjnych na grunt działania administracji publicznej. W pracy wykorzystano literaturę oraz publicystykę dotyczącą danego tematu. Pewna część z zawartych w pracy wniosków i opinii pochodzi z kontaktów bezpośrednich i skonsultowania się z pracownikami administracji - osobami zajmującymi się działalnością promocyjną. W pracy znajduje się wiele wskazówek, które można błyskawicznie zaimplementować w pracy instytucji publicznych oraz w działaniach osób, które starają się o zdobycie zaufania społecznego i bycie postrzeganym jako wiarygodny.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi