Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Zach, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rozwój handlu internetowego w Polsce
    (2010-09-09 16:32:29) Zach, Piotr; Kawa, Rafał
    Naturalną konsekwencją niezwykle dynamicznego rozwoju szeroko rozumianej informatyki stała się wirtualizacja współczesnych procesów biznesowych z handlem internetowym włącznie. W pracy podjęto rozważania na temat specyfiki handlu internetowego w Polsce, stanowiącego w obecnych czasach nową, ekspansywnie rozwijającą się dziedzinę działalności gospodarczej. Polska wzoruje się na osiągnięciach państw wysoko rozwiniętych, gdzie e-handel stanowi działalność rozpowszechnioną, wręcz nieodzowną w życiu społeczności danego państwa. Pojawiające się różnice w funkcjonowaniu, jak i preferencjach społecznych dotyczących e-handlu w różnych krajach europejskich, spowodowały, iż Polska wypracowała swoisty jego system polegający na wyborze form zakupów oraz rodzajów produktów, które społeczeństwo akceptuje i wybiera najczęściej. Celem pracy jest przedstawienie różnych aspektów handlu internetowego, w kontekście realiów współczesnego życia gospodarczego oraz potrzeb w tym zakresie użytkowników Internetu. Zasadniczy problem badawczy obejmuje rozpoznanie skali handlu internetowego w Polsce z uwzględnieniem analizy porównawczej w stosunku do innych państw europejskich. Problemy szczegółowe, uzupełniające obraz rozważań, dotyczą takich zagadnień jak: dynamika rozwoju e-handlu w Polsce i jej uwarunkowania, przekrój społeczny konsumentów, ich upodobania w zakresie wyboru asortymentu oraz form i sposobów dokonywania zakupów w sieci. Hipotezy ujęte w pracy okazały się sprawdzalne. Główna hipoteza zakładała, iż e-handel to nowa i prężnie rozwijająca się dziedzina życia społecznego, budząca coraz większe zainteresowanie użytkowników Internetu, coraz bardziej doceniana i użyteczna.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi