Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Zacny Sebastian"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie relacjami z klientem jako narzędzie kształtowania konkurencyjności firmy na przykładzie spółki "Krak-Gas" w Bochni
    (2004) Zacny Sebastian; Miklaszewski, Stanisław
    Zintegrowane Systemy Zarządzania (m.in. system CRM - Customer Relationship Management - Zarządzanie Relacjami z Klientem), mają wpływ na poprawę efektywności działania i wzrost konkurencyjności danego przedsiębiorstwa. W myśl koncepcji CRM motorem działania firmy są związki z klientem. Wszelkie działania skierowane są w kierunku wypracowania pomiędzy firmą i klientem stosunków opartych na partnerstwie. Według koncepcji CRM, najważniejszym jest nie maksymalizacja zysku z pojedynczej transakcji, ale współpraca z klientem, której celem jest zbudowanie trwałego, lojalnego związku. Powyższe tezy stanowią istotę niniejszej pracy. W pracy przedstawiona została istota informacji, jej rola oraz pożądane cechy w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Scharakteryzowano zintegrowane systemy zarządzania oraz przedstawiono ich zastosowanie. Szerzej zaprezentowano system CRM oraz przedstawiono korzyści dla przedsiębiorstw wiążące się z decyzją o wdrożeniu tego systemu. W części badawczej pracy przedstawione zostały kryteria, którymi firma „Krak-Gas” kierowała się przy wyborze producenta systemu CRM oraz sposób przygotowywała się do jego wdrożenia. Następnie dokonano oceny i zestawiono wnioski z przeprowadzonego wdrożenia i funkcjonowania wybranego przez firmę systemu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi